2011. január 19., szerda

Celia Rees:Farkasszem


Celia Rees:Farkasszem

Ez a könyv a második rész.Sajnos az elsőt sehogy sem tudtam megszerezni.
Viszont anélkül is tökéletes,érthető.
Egy nap alatt kiolvastam.Sőt,benne éltem.Én voltam a főszereplő Mary.Együtt fáztam vele,együtt szenvedtem,együtt éltem vele.Minden rezdülését éreztem a könyv lapjain át.
Ismét egy új kedvencet találtam e könyv révén.

Maryt kitaszítja a falu boszorkányság miatt.Majdnem megfagy menekülés közben,de egy farkas megmenti és melegen tartja,míg el nem jönnek érte az indiánok,akik maguk közé valónak fogadják.Ekkor kapja a Farkasszem nevet is.Egy férfival él boldogan,két gyermeke is születik.A törzs gyógyítója lesz.Ám a fehér emberek ismét Mary után nyúlnak,de máshogy.Elkezdik az indiánokat üldözni.Mary fia és férje is bekapcsolódik a harcokba.Lánya és férje is áldozatul esik.
Vándorolni kényszerülnek.Majd egyszer ismét van választása Marynek hogy indián marad vagy vissza tér a fehér ember közé,ám ő marad.
Sok viszontagságon kell keresztül mennie és mégis harcol,sosem adja fel.Fiából és egy fehér fiúból akit megment jó embert farag.

Sajnálom hogy nincs folytatása a könyvnek.:(
Mindig is vonzottak az indiánok,az életük.Tökéletes bepillantást nyerhetünk hozzájuk a könyv által.Apró kis bölcsességeket tudhatunk meg.
Ám a könyv nem csak a múltat meséli el,hanem a jelent is.Agnesen,a jelenben élő indián,ám a modern korban élő lányon keresztül ismerhetjük meg Mary életét.
Agnesnek is meg kell vívnia a maga harcát a könyv lapjain,az élete árán is.

Nagyon hiányzik a könyves polcomról ez a könyv és az első része.
Remélem valaki majd meglep vele.

Orlandó stúdió:
http://www.tujapont.hu/kiadok.php?kiado=340

316 oldal
könyvtári
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék