2011. január 19., szerda

Celia Rees:Vágyak évadja


Celia Rees:Vágyak évadja

Celia Rees könyveiről már sokat hallottam.Ez volt az első könyve amit végre megpillantottam a könyvtárban.
Főszereplőnk Richard a visszahúzódó kamaszfiú,aki lassan felnőtté érik már.
Dylan a hajdani barátja felnőtt már,munkája van,csajozik,bárba jár.
Ezért már nem olyan barátok mint régen,szakadék tátong köztük.
Szüleivel sem találja a helyét.Anyja depressziós,apja nem foglalkozik vele.
Keresi a helyét a világban,egyedül van és szörnyen unatkozik.
Ekkor találkozik Jay Daltonnal a különc festővel és annak családjával.Bele szeret Jay múzsájába,lányába Clióba.
A lánnyal átéli az első szerelmet,testi kontaktust és átesik az első csalódáson is.
Jaynek van egy szörnyű titka,amit végül csak a fiúval oszt meg.

A festő többször is lefesti a fiút.A könyvben több utalás is van a képekre,de nekem hiányoztak maguk a képek.Érzékletesen leírja őket,már-már látom is magam előtt a képeket,de mégis hiányoznak a könyvből.Feldobnák.Színesebbé tennék.

Sokat megtudunk a mágiáról,kártyákról,a gyógyfüvekről,mitológiai történetekről,szereplőkről is a történetből.Kicsit talán túl sok a szexualitás benne.

Amit nem tudtam hová tenni,az a borítója.Vajon kit ábrázolhat?Cliót vagy Lucyt?Jobban el tudtam volna képzelni az egyik festményt vagy egy mitológiai képet.

Érdekes,varázslatos,különös könyv.Tele érzésekkel,tudással.
Ám a vége nem happy end!

Orlandó studió:
http://www.tujapont.hu/kiadok.php?kiado=340

220 oldal
könyvtári
10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék