2011. január 26., szerda

Csukás István:Nyár a szigeten


Csukás István:Nyár a szigeten



Gyermekkorom kedvenc írója és nosztalgiázni támadt kedvem egy kicsit.Imádom a stílusát,az írásait.


Melyik gyerek ne szeretne egyszer szülői felügyelet nélkül táborozásra indulni? A könyv szereplői megkapják az engedélyt és felszerelkezve elindulnak életük nagy kalandja felé.
Tökéletesen feltalálják magukat és boldogulnak a nehezebb megoldandó feladatokkal is.
Két részre szakadnak a Sziget lakókra és másik táborozókra.Háborút hirdetnek egymás ellen,de nem durvulnak el a dolgok.Szépen kivitelezett tervekkel,stratégiával és számháborúval veszik fel a harcot.
Segítőik is akadnak felnőtt,gyerek és sün képében is.

Nagyon élvezhető volt a könyv.Szívesen beálltam volna közéjük én is háborúzni egy kicsit.
Azt viszont nem árulom el melyik csapatnak drukkoltam.

Ez a könyv inkább fiúknak fog tetszeni,mint lányoknak.Ami azért valljuk be ritka.A lányos könyvek vannak túlsúlyban.
Mégis lány létemre én is élveztem.
Szerintem simán 8 éves kortól ajánlható a könyv.
Egy szuper kis társaságot ismerünk meg,akik össze tartanak jóban,rosszban.

Az jutott eszembe,hogy nem tudom a mai gyerekek között van-e még ilyen összetartó csapat és a mai világban elengednék-e a szülők ilyen könnyen a gyermekeiket egyedül a Duna partjára?

Könyvmolyképző:
http://www.konyvmolykepzo.hu/

242 oldal
kölcsön

10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék