2011. január 15., szombat

FONTOS!

Eddig egy közös blogra írtam az olvasott könyvekről,de most úgy döntöttem egy sajátot is létrehozok.

Nagy munka mindet átmásolni,de megéri majd.
Sok könyvet olvastam eddigi életemben.

Mindent elolvasok,legyen az krimi,ifjúsági,szépirodalmi,történelmi,fantasy könyv.Egyszóval mindenevő,azaz mindenolvasó vagyok.Próbálok úgy olvasni,hogy minden stílusba bepillantást nyerjek,ne ragadjak le egynél sem.

A lényeg az olvasásnál,hogy jól érezzük magunkat közben.
Szeretek a könyvbe benne élni,mintha én is szereplő lennék.Látom a szemem előtt a történetet,mintha egy filmet néznék.


A pontozásnál,a könyvek leírásánál csak a személyes véleményem mondom el.Más természetesen lehet hogy pont az ellenkezőjét írná.
Nem szeretnék senkit sem megbántani a véleményemmel!

Szívesen veszek hozzászólásokat egy-egy könyv értékeléséhez emailbe vagy itt a blogba is.


Ha piros a könyv címe,akkor egy linket rejtettem el benne .A könyvhöz vagy a témához kapcsolódik.
Jó szemezgetést.

A kiadokat is feltüntetem,hátha valaki kedvet kap az elolvasásához vagy megvásárlásához a könyvnek,esetleg hasonló stílusú könyvet keres
Emailé cimem:Judyadry@gmail.com

Pontozás:
10/10 kedvenc könyvem,ezerszer elolvasom,akkor is tetszeni fog
10/9 jó könyv,a polcomon a helye feltétlenül
10/8 tetszik a könyv,de nem lesz a kedvencem
10/7 olvasható,tetszik is,de van némi hibája
10/6 egyszer olvasható kategória
10/5 nem igazán tetszik a stílusa,a mondanivalója vagy az író szóhasználata,kifejezései
10/4 nem tetszik a könyv,be sem tudtam fejezni az olvasását,mert nem kötött le
10/... lejjebb nem pontozok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék