2011. január 19., szerda

Így látunk mi,37 kép,37 történet


Így látunk mi,37 kép,37 történet


Egy nagyon izgalmas és érdekes könyv,tele gyönyörű képekkel.

Eszéki Erzsébet népszerű és érdekes emberekkel készített interjúkat.
Kicsit bepillanthatunk az ő világukba,szemléletükbe.
De legfőképpen megtudhatjuk egy-egy kedvenc képük,festményük kilétét,a művészetekhez való viszonyukat,stílusukat.
Nem művészettörténési elemzésekre számíthatunk,hanem hogy az interjúalanyokban milyen érzéseket kelt a kiválasztott kép.
Sok olyan képpel találkoztam,ami személy szerint is a kedvencem.De egy-egy új képre is felhívta a figyelmem.Némelyik meghökkentő,megrázó,esetleg szürreális.

A könyv nagyon jól meg van szerkesztve,szép a színösszeállítás,lényegre törők az interjúk.

Azoknak is ajánlom a könyvet,akik messze állnak a festészettől.
Illetve főként nekik ajánlanám,mert szerintem kedvet kapnának hozzá.

Meglepő volt,mert a könyvet úgy olvastam hogy megnéztem az interjúalany kiválasztott képét,hogy milyen érzéseket hoz ki belőle,mit mondanék el róla és csak utána olvastam az interjút.Szinte mindegyik alanyban más érzéseket keltett a kép,mint bennem.

A kedvenc képeim a könyvből:
Jan van Eyck:Arnolfini házaspár
Leonardo da Vinci:Angyali üdvözlet
Sandro Botticelli:Vénusz születése

10/9
Köszönöm szépen a Corvina kiadónak a könyvet és a lehetőséget.
Méltó helye lesz e könyv a könyvespolcomnak!

Corvina kiadó:
http://www.corvinakiado.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék