2011. január 14., péntek

Robert Tine: Több mint testőr


Robert Tine: Több mint testőr


"Soha ne keverd össze munkádat az érzelmeiddel!"
Frank Farmer hivatásos testőr, egyike a legjobbaknak. Mégis elfelejti titkos ügynökként kitanult mestersége legfőbb szabályát. Rachel Marron lenyűgözően gyönyörű, sikeres énekes-színésznő. Álmában sem hinné, hogy egyszer testőre lesz, és nem is sejti, miért van szüksége Frankre. Csak menedzsere tudja a választ: a sztár címére érkező több ezer levél között talált perverz fenyegetések miatt bérelte fel az erősen vonakodó Farmert. Frank Farmer biztonsága érdekében alapvető változásokra kényszeríti Rachelt - aki viszont őt változtatja meg.
A lelke legmélyéig...

A filmet nagyon szerettem,többször is láttam.
Viszont a könyv a filmhez képest szerintem nagyon gyengécske.
Vagy csak azért, mert a film az egyik kedvencem és már jó párszor láttam. Mintha a film jobban árnyalná a karaktereket.
Itt haragudtam Rachelre,nem kedveltem a karakterét.
Frank is átlagos volt.

Horvátországi Magyarok szövetsége
253 oldal
könyvtári
10/6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék