2011. január 14., péntek

Vavyan Fable: Varázscsók


Vavyan Fable: Varázscsók


A főszereplő Xera saját bőrén tapasztalhatja meg azt is, vajon élhet-e boldogan, aki sosem halhat meg..!

A Varázscsók, mint minden igazi mese: benső szörnyeinkkel való küzdelmünket jeleníti meg, és kiutat is mutat abból. Gyógyít és tanít.
Csupáncsak az a kérdés: képesek vagyunk-e arra, hogy átadjuk magunkat bűvöletének.

"Késve tudom, de száz életre megjegyzem: szeretni csak a szerelem minden fájdalmával együtt érdemes, vagy sehogy. Amikor visszaszületek, nem leszek abban a helyzetben, hogy keresselek, mert nem fogok emlékezni rád. De megismerlek majd. És ha tudván tudom is, hogy én fogyok el hamarabb, akkor sem ugrom el többé a szerelem elől. Halál ugrottam és lezuhantam. Nem tudok megbocsátani magamnak: te bocsáss meg nekem."

Xera és Sayon szerelmét, küzdelmét egymás ellen/mellett továbbá közös küldetésüket a kard,az iker kő és a kalitkában lévő valami megszerzésére olvashatjuk.

Imádom Vavyant és a fantasy könyveket, de talán túl sokat vártam el a könyvtől, nem tetszett annyira mint vártam.
A szóhasználat, a stílus ismét el lett találva nagyon, de kicsit erőltetett a történet és a gonoszok.
Túl sok mindent szeretett volna talán az írónő bele süllyeszteni a könyvbe.
A hibái ellenére olvasható könyv, könnyed kis olvasmány.
De sajnos az Álomhajsza című könyvét nem szárnyalja túl.

Fabyen kiadó:
http://www.fabyen.hu/01_hirek.html

504 oldal
saját
10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék