2011. augusztus 16., kedd

Olvasás 7 hete-7. hét

Olvasás 7 hete-7. hét
Link
Eljött hát ennek az eseménynek vége is.Fájó szívvel mondok búcsút neki,mert sok molyt közelebbről is megismerhettem,az ízlésüket,mi formálta őket ilyenné,mik a kedvenc könyvei.
Nagyon remélem hogy jövőre is rendez Andiamo hasonlót,és még többen fogunk jelentkezni rá!
Ha már egy vagy két emberrel több olvas e megmozdulás miatt,már akkor is megérte elindítani.
Ha meg nem,akkor mi jól éreztük magunk.:)

Olvasási szokások változása .
Évszakok és könyvek, avagy milyen könyvet olvas tavasszal, nyáron, ősszel, télen?
Olvasási szokások: hol, mikor olvas szívesen? (otthon, tömegközlekedésen, parkban, erkélyen, reggel, délben, este, stb.)

Olvasási szokások változása .

Régebben mindent elolvastam gondolkozás nélkül,válogatás nélkül.Azért ez a szokásom némiképp szelídült.Most már megválogatom,hogy lehetőleg csak jó könyvek kerüljenek kezembe igaz nem mindig sikerül,de nagy többségében igen.
Annyit változtam még,hogy igyekszem minél több könyvet a polcomon tudni,ami régen nem volt jellemző rám.Akkor nem érdekelt,hogy egy-egy jó mű a tulajdonomba kerüljön.
Eszembe jutott még egy változás a egykori énemhez képest.Már nem vagyok annyira újra olvasós.Volt hogy egy könyvet elolvastam tízszer is,néha egymás után többször,annyira tetszett.Most már rájöttem,hogy a világon annyi jó könyv van,minek pazaroljam az időm ugyan azzal a könyvvel,még ha nagyon jó is.Így csak pár könyvem maradt meg,amit néhanapján újra olvasok.

Évszakok és könyvek, avagy milyen könyvet olvas tavasszal, nyáron, ősszel, télen?
Az évszakok befolyásolják a könyv választásom.Télen befogadóbb vagyok a borongós hangulatú könyvek iránt vagy a szépirodalom iránt.
Nyáron inkább könnyed olvasmányokra vágyódom,amik kikapcsolnak,megnevettetnek.

Olvasási szokások: hol, mikor olvas szívesen?
Hogy hol olvasom?
Mindenhol és mindenkor.
Buszon,kocsiba,váróterembe,parkba,gyerekvigyázás közben.
Amikor van egy lopott fél órám.
Nincs olyan,hogy a táskámba ne lenn legalább egy könyv.
De legszívesebben este elalvás előtt az ágyikómban.Kikapcsol,elfelejtem a napi dolgokat és nyugodtan tudok aludni.
Most vettem két jó kis fotelt is,ami kényelmes a belekucorodáshoz és olvasáshoz.
Egyik a hálóba került hozzám.Míg férjem filmet,tv-t né,addig olvasgatok.A másik pedig a baba szobába került,hogy onnan tudjak majd kényelmesen meséket olvasni a kisbabámnak,ha nagyobb lesz..)

Köszönöm mindenkinek,aki nyomon követte a heti fejtegetéseimet!
Néha igyekszem majd hasonló témákat felvetni a blogomban,nem csak könyvekről írni.
A többi molytársamnak köszönöm hogy írtak magukról.
És legjobban Andiamonak köszönöm a sok munkát,kitartást és a nagyszerű ötletet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék