2011. szeptember 1., csütörtök

Maryrose Wood:Méregnaplók


Maryrose Wood:Méregnaplók


Már régóta fájt a fogam erre a könyvre,annyi jót hallottam róla.
Viszont a könyvtárunknak nincs meg és most módomban sem állt megvenni,míg meg nem pillantottam egy Tesco könyvesboltjában iszonyat akciósan.Talán nem is kell mondanom,rögtön landolt a kosaramban.
Így nem volt szívem ott hagyni egy másik könyvvel egyetemben.

Csalódás az nem ért.
Nyaralásom alatt olvastam,de szerintem csak fél napig tartott.
Talán ezt tudnám csak negatívumként felróni az írónőnek.

Egy sötét mese.
A szereplők szerethetőek,kidolgozottak.
Jessamine szerethető karakter a maga naivitásával,odaadásával,néha idegesített a naivitása,de nem túlzottan.
Édesapja már a kezdetektől fura volt nekem,nem tudtam hová tegyem a karakterét ,a negatív vagy a pozitív szereplők közé.
Gyom a harmadik főszereplő szintén ez a kategória volt.

Legjobban a növények leírását,a kertbe való beszabadulás részeit élveztem.Éreztem a növények illatát,erejét.
Szeretem a gyógynövényeket ,sokfélét tartok itthon belőlük,így sok dolog nem volt újdonság,viszont a könyv tudott még meglepetésekkel szolgálni így is.

A legnagyobb pluszpont a könyvnek azért jár,mert bár fantasy(kedvenc stílusom),de nem a szokványos formában,nem a szokványos szereplőkkel játszódik.
Az írónő mert újat álmodni.

A könyv magával ragadott ,a hangulata magában tartott és csalódottan vettem észre hogy már vége is van.

Az érzelmeiket, a feszültséget lehet érezni a könyv lapjain át is.

Már az elején érződik a történet sötét színezete,csak valami rossz dolog történhet,tragédia lesz a vége valami csavar folytán.

Van minden ebben a történetben,ami kell egy jó regényhez:szerelem,ármánykodás,jó hangulat és sötét dolgok,nagy talányok.

Kor szerint már a tizenéves korosztálytól ajánlanám az olvasóknak bármeddig.

A könyv borítója figyelemfelkeltően szép!Már ezért is megvettem volna mindenképpen.

Jelen állás szerint lesz folytatása is a történetnek,amit én nagyon remélek és várom,mikor jelenik meg magyarul.

Ismét nagy kedvencet avattam ezzel a könyvvel.

A történetről:
18. század végén járunk: Jessamine Luxton a Hulne Apátság romjai között él édesapjával, a köztiszteletben álló gyógyszerésszel, akinek élete célja, hogy minél többet megtudjon a gyógyhatású növényekről. Ennek érdekében a világ minden tájáról igyekszik beszerezni a különlegesnél különlegesebb egyedeket, melyek közül a legveszélyesebbeket egy zárt méregkertben tartja. Egy napon különös fiú érkezik a Hulne kunyhóba: a neve Gyom és a jelek szerint rendkívüli kapcsolat van közte és a növények között. Kicsoda Gyom Mi lehet a titka? És mi készül a méregkert falai mögött? A gótikus elemekkel átszőtt, izgalmas és romantikát sem nélkülöző regény a méregkert különös világába kalauzolja az olvasót, ahol sosem szabad elfelejtenünk, hogy a megfelelő dózisban minden méreg: még a szerelem is.

10/10
saját
219 oldal
Lybrum kiadó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék