2012. március 26., hétfő

Margit Sandemo:A titokzatos erdő


Margit Sandemo:A titokzatos erdő

Nagyon olcsón rendeltem ezt a könyvet.
Vágytam már rá régóta.
Viszont nagy csalódás volt, így jó, hogy nem volt drága.
Egyszer a vékonysága miatt csalódtam. Azt hittem, ennél kicsit vaskosabb lesz.
Aztán valahogy nem fogott meg a stílusa, a történet, a szereplők, egyszóval semmi sem benne.

A szereplők egyszerűek, nem eget rengetőek, alig tudunk meg róluk valamit a kinézetükön kívül. Nincs jellemfejlődés, nincs változás, sem mélysége a szereplőknek.

A történet vázlatos, sablonos, mintha az írónő bele kapott volna több dologba is, de nem fejezte volna be.
Elviekben egy sorozat, így kap tőlem egy esélyt a következő része is, de nem mostanában.
Hátha ott kicsit többet kapunk mindenből.
Amiért végig olvastam az a két lény utáni kíváncsiságom volt, és érdekelt az erdő titokzatossága, a Farkasok népe.

A szerelmi szál gyengécske.

A könyv nyelvezete igen egyszerű szintén. Semmi különös.

A könyvnek nincs olyan hangulata, ami megfogott volna, ha a többi nem.

A borítója sem túlzottan szép, elmegy kategória.

A könyv besorolása inkább egyszerű romantikus könyv, mint fantasy szerintem. De romantikusnak is igen gyengécske.

Amiért plusz pontokat kap, az az, ahogy a természetet ábrázolja a könyv.

történet::10/6
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/7
érzelmek,romantika:10/6
a könyv hangulata:10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
a borító :10/6


saját
Tuan kiadó
285 oldal
Fordító:Csikász-Kollár Zsuzsanna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék