2012. május 14., hétfő

Nalini Singh-Ilona Andrews-Sharon Shinn-Meljean Brook: A sötétség angyalai


Négy író, négy története van ebben a könyvben.
 Mi ez, ha nem hívogató?

Kész hullámvasút a könyv, mert míg egyik történet szenzációs, addig a másik sablonos, a harmadik giccses, a negyedik idegborzoló a jó értelemben.

Legjobban Ilona Andrews története az Alfák varázsolt el. 
Tetszett az új koncepció, a nem megszokott dolgok, lények.
Tetszett, hogy sosem tudhattam előre, mi fog történni.
Azt sajnáltam a legjobban ,hogy rövid volt, olvastam volna még tovább.
A romantikus szál egyszerű, de nem zavart.
A szereplők érdekesek, jók és rosszak egyaránt.
Jó lett volna megtudni többet  a világukról, a keletkezésükről, a kezdetekről.
Azután, hogy mi történt velük továbbá.
Sajnos az írónő könyvei még nem jelentek meg önállóan nálunk, de remélem hogy hamarosan elkezdik a sorozatát és az is ilyen jó lesz.

Meljean Brook:Mennybemenetel című története volt a második a képzeletbeli tetszési listámon.
Imádtam Radha képességét és kinézetét.
A történet nincs túl jól kibontakoztatva, de ha nagyobb terjedelmet kaphatott volna, tarolt volna  ifjúsági körökben.
Itt is szerettem volna még többet megtudni a háttérről, a lényekről, harcos jeleneteket olvastam volna még szívesen.Túlontúl sokat elvitt a romantika része.

Nalini Singh: Angyal és farkasa harmadik lenne a listámon.
Lehet hogy csak túl sokat vártam tőle, mert nagyon dicsérik a könyveit.
Szépek a metaforái, jó a nyelvezete, de nekem túlontúl romantikus, nyálas volt.
Nem volt benne semmi izgalom, csavar ami feldobta volna a történetet.
Pedig nem lenne rossz, ahogy ír az író.
Ezután kíváncsi vagyok a többi könyvére is, ennek fényében.

Sharon Shinn:Éji dal című  könyve került a legalulra.
Az igazat megvallva nem volt benne semmi, ami érdekelt volna. Nem volt izgalom, nem tetszett a romantikus kibontakozás, a szerző nem építette fel a szereplőket annyira, hogy érdekeltek volna különösen.
Maga a világ, amit felépített nagyon jó lett volna, de akkor is nagy nagy hiányjel van bennem a történet olvasása után.

Összességében nem bántam meg a könyv olvasását. Eredeti ötletek, eredeti nyelvezet jellemezte legtöbbször.
Izgalmasságot, romantikát is kaptam, némi szexszel fűszerezve.

A könyv borítója érdekes, de semmi különös.
Gyorsan haladós, senkit ne térítsen el a könyv hossza!

Köszönöm a könyvet az Egmont kiadónak!

Egmont kiadó:http://www.egmont.hu
saját, recenziós
416 oldal
Fordította: Barta Tamás, Bottka Sándor Mátyás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék