2012. június 12., kedd

Laurell K. Hamilton:Végzetes flört


Nem vagyok Anita Blake és erotikus fantasy rajongó,de valamiért mégis rendre a kezembe kerülnek a könyvei.
Már csak a sorozat elejét kellene elolvasnom, mert az kimaradt.

Nem volt kétséges, hogy el akarom olvasni ezt a részt is, hiszen annyira szépre sikerült a borítója.
És élőben még szebb.

Sajnos nem tudtam felmenni a Könyvhétre babus miatt, de az Agave meglepett és elküldte nekem reci példánynak egy másik könyvvel együtt.
Ha láttatok volna, hogy örültem neki. Főként hogy nem is számítottam rá, csak jóval később.

Aztán kicsit meglepődtem ismét, mert nagyon vékonyka a kötet.
Így egy este alatt be is faltam.
És jól esett. Kikapcsoltam teljesen.
Azt kell hogy mondjam, hogy ez volt eddig a legjobb könyve!
Ez tetszett a legjobban.
Volt tartalma, érdekes és izgalmas volt, nem csak öncélú szex egyfolytában, hogy a könyökünkön is az jön ki.
Volt az is, de nem volt eltúlzott. Még a pirulósoknak is ajánlanám.

A teli találatos borító mellett, kap még egy plusz pontot, mert olvashatunk a könyv keletkezéséről, megszületéséről is.
Sokat dob az érdekességén.

Sokat nem árulnék el a könyv tartalmáról.
Talán még annyit, hogy Anita teljesen uralja a történetet, szerelmei és partnerei most nem sok teret kapnak.
Volt akit hiányoltam is.
Viszont most kapunk új szereplőket, új gonoszokt és megoldandó helyzeteket.

történet::10/8
helyszín:10/8
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/9
érzelmek,romantika:10/7
a könyv hangulata:10/9
misztikum: 10/9
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/9
a borító :10/10

 A könyvet köszönöm az Agave kiadónak!

saját, recenziós
175 oldal
Agave kiadó:http://www.agavekonyvek.hu/
Fordította: Török Krisztina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék