2012. június 27., szerda

Susan Cooper: Ébredő sötétség


A könyvet kölcsönbe kaptam.
A borítója annyira tetszett, hogy rögtön el szerettem volna olvasni.
Meglepett, ahogy olvastam, film készült belőle.
Én mindig minden misztikus filmet megnézek,de erre nem emlékeztem.
 Hogyan kerülhette el a figyelmemet?
Utólag ki is derült hogy miért.
Mert nem igazán tetszett, nem volt emlékezetes. És kiment a fejemből, hogy láttam.

Így sejthetitek, hogy a könyv sem lett a kedvencem.
Némileg unalmasnak,egyhangúnak,szürkének érzem.
Ifjúsági könyvnek  sem ajánlanám, felnőttnek pedig túl gyenge szeintem.

Hiányzott belőle az igazi izgalom és félelem.Olyan műnek éreztem. Nem tudtam félni vagy izgulni a szereplőkért.
Kiszámítható, egyhangú.

Amiért esetleg érdemes elolvasni,az a könyv hangulata, a nyelvezete, a fagyos téli táj és a fura szereplők., nem a történés.

Annyira szép megfogalmazása van.
A különös világ is tetszik, amibe elkalauzol.
De túl keveset tudunk meg belőle.

A szereplők tetszenek, kidolgozottak, érdekesek,meghökkentőek.

Nagyjából ennyit tudnék írni a könyvről.
Tudom ez nem túl sok, de ennyi jut eszembe a könyvről így utólag.

A borítója nagyon szép,arra kap plusz pontot mindenképpen.

A könyvet köszönöm  SarahSparkie-nak!

történet::10/7
helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek,romantika:10/7
a könyv hangulata:10/9
misztikum: 10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/9
a borító :10/9

268 oldal
kölcsön könyv
Fordította: Barta Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék