2012. július 25., szerda

Brooke Shields És hullott az eső


Az egyik élelmiszer boltban akadtam a könyv nyomára meglepetten, irtó akciósan.
Így megvettem még a szülésem elött.
De elfelejtkeztem róla és elmaradt az olvasása, míg valaki el nem szerette volna cserélni velem.
Erőt vettem magamon és gyorsan elolvastam.

 Azt kell mondjam, hogy nem hittem a Szülés utáni depresszióban!
Hisztinek tartottam.Ám egy igen enyhe lefolyású engem is utol ért, mikor napokig nem tudtam kimenni a lakásból mert- 25 fok volt, senki nem jött hozzánk.Alig aludtam.Estére hulla fáradt voltam.
De akkor sem jutott eszembe semmi szörnyűség a babámmal kapcsolatban és nem gondoltam úgy sosem, hogy vissza csinálnám az életem a gyermektelen időszakra.
Most már elhiszem hogy nem csak hiszti.

Jelen esetben egy híres színésznő meséli el hogyan alakult ki nála a depresszió
Sosem  kedveltem különösebben őt, sem a filmjeit.Most meg egyenesen ellenkezőleg.
Roppantul ellenszenves lett a színésznő számomra.
Nehéz volt teherbe esnie, nehéz volt megszülnie a babát és ott volt végre az a pici kis lény és neki azon járt az agya, hogy most akkor ő nem dolgozhat és hogy néz ki!
Az agyam eldobom.
Még egy ilyen hisztérikát, önző, egoista nőszemélyt rég nem láttam!
Rengeteg nő szeretne babát és nem lehet nekik.
 Úgy éreztem nem értékeli azt amije van(szerető férj, kisgyerek, jómód...)
Sokszor szinte falhoz vágtam volna a könyvet, annyira idegesített.
Egy pozitivuma van csak, hogy a szoptatást nagyon pártolta, ezzel példát mutatva sok nőnek.

Szerencsére máshoz került a könyv, amúgy biztos hogy kukába landolt volna.
Remélem neki jobban fog tetszeni, kíváncsian várom mit ír majd róla.

A fülszöveg:
 Miután Brooke Shields, végre magához ölelhette újszülött kislányát, valami szokatlan történt. Kétségbeesés, önvád és könnyek. Most először, a gyönyörű, mindig derűs hollywoodi sztár életének borús napjairól mesél. A depresszióról, a szégyenérzetről és a tanácstalanságról, amely érthetetlen hangulatváltozásait kísérte. Hiszen annyira várt erre a gyermekre Nők milliói élik át ugyanezt életük legfontosabb eseménye kapcsán, és esnek mélységes zavarba tőle. Brooke Shields nyíltan mesél arról a harcról, melyet általában kínos hallgatás övez, noha minden tizedik anyukának szembe kell néznie vele. És mesél a győzelemről is. Őszinte, női vallomás ez a könyv a gyermek utáni vágyról, az igaz szerelemről és a szinte tolerálhatatlan nyomásról, amely egy mai fiatal anyára nehezedik. A Golden Globe díjas színésznő élvezetes stílusával a legkomolyabb helyzetekben is megtalálja a szeretni való esendőséget, a humort, a nőies bájt.

Saját
270 oldal
Fordította:  Mörk Leonóra

történet::10/7
 helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/6
érzelmek,romantika:10/8
a könyv hangulata:10/7
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
a borító :10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék