2012. július 4., szerda

Nalini Singh: Vonzódás


De jó volt egy üde, friss új világba elsodródni.

Szeretem az olyan könyveket, amik egy olyan világba visznek el, ami nem létezik, de szeretném, ha létezne.
Ez a  könyv a várakozásaimon felül teljesített.
Eddig valahogy tartottam az írótól, mert igencsak közkedvelt és reklámozott.
De meggyőzött végül, hogy elolvassam.
Akkora lendületet kaptam tőle, hogy ezután az összes könyvét le szeretném vadászni.

Egy elcsépelt alaváltós fantasy helyett kaptam egy kicsit mást, jobbat, érdekesebbet.

Pörgős könyv. Egyfolytában kapkodom a fejem, csak néha szakítja meg némi romantikával vagy erotikával a gyorsaságot.De kell is, mert különben egy ültő helyemben kiolvastam volna.
Este alig bírtam letenni és lekapcsolni a lámpát, csak férj mormogása miatt tettem. Lehet reggelig olvastam volna...


 Tetszenek a szereplők, változatosak, érdekesek, bár mindegyik halálos és gyönyörű , ami azért kicsit elcsépelt.
Ezen javít az, hogy főszereplőnk kicsit hibás. Vagy mégsem?

Rengeteg az érzelem . Nem félt érzelmeket bele vinni a történetbe, és mégsem lett nyálas valahogy.


De mielött tovább görgetnétek/ vagy lapoznátok, ez nem egy ömlengő kritika azért.
Találtam benne hibákat, bár minimálisat, elhanyagolhatót.

A borítóját én személy szerint lecserélném.Nem a pasi nem tetszik rajta, hanem a könyv borítója ,így más képzetet társít a könyvhöz szerintem.Degradálja, lealacsonítja a tömeg kategóriába. Pedig nagyon jó kis történet.
A borító miatt messzire elkerülném a könyvet egyébként.

Ami nem tetszik még benne, az a sok szex.Elhanyagolható lenne ebben a könyvben, nem ad hozzá semmit számomra. Vagy kevesebb is elég lenne belőle.
Így egy kicsivel kevesebb pontot is kap tőlem ez miatt.
Talán még nem jött rá az író, hogy egy jó fantasy könyvet akar írni vagy egy tömény szexszel teli romantikust némi misztikummal.
Én az elsőre szavaznék.
Szeretem Ward könyveit is(aki ennek a műfajnak a nagy profija), de a harmadik-negyedik rész után már túlontúl sok. Ez a könyv jobb ennél, hogy abba a kategóriába soroljuk.


Még egy valami eszembe jutott.
Néhol idegesített, hogy leírja vagy százszor hogy a mentálisok nem éreznek…stb.
Ezekre remélem a következő részekben már jobban oda figyeltek.
És itt ugye már nem kérdéses, hogy hamarosan jövök a következő résszel is.

 A könyvet köszönöm az Egmont kiadónak!

saját, recenziós
Egmont kiadó:http://www.egmont.hu
384 oldal
Fordította:Bottka Sándor Mátyás

történet::10/9
helyszín:10/8
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/9
érzelmek,romantika:10/9
a könyv hangulata:10/8
misztikum: 10/9
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék