2012. augusztus 7., kedd

Andrea Cremer Nightshade – Az őrzők


Szkeptikus voltam a könyvel.
Biztos voltam benne, hogy nem fog tetszeni nekem, miután nagy sikerkönyv, meg unom már a farkasos, vámpíros történeteket.
De az nem lehet, hogy ez a gyönyörű borító ne kerüljön a kezem közé egy percre sem.
Így beszereztem az Egmont kiadótól, ezúton is köszönöm neki.
Már nem az első könyvük, amit úgy érzek kifejezetten nekem jelentettek meg.

Az elején zavart, hogy nem tudok a szereplők kinézetén kívül semmit a világról.
Nagyon nem akartam szeretni a könyvet.
Majd az író lopva a szívembe férkőzött.Szépen, lassan adagolja a háttértörténetet, a világot, az érzéseket,a lényeket...
Nem bírtam letenni a végére. Együtt izgultam a szereplőkkel.
A könyv tele van titkokkal, izgalommal és érdekes lényekkel.
A megfogalmazás , a nyelvezet is pont megfelelő.

Kevés leírást kapunk, nem cizellálja túl az írónk,amit néhol hiányoltam.
Calla egy kicsit naiv és butácska, de így nevelték, ez természetes.
Kedvencem Shay lett.Szerettem a humorát és az írónikus beszólásait.
Ren-t nem ismertem meg eléggé, de még ő is esélyes egy kedvec szereplőnek, ha többet tudok meg róla.
Calla öccse , Ansel volt még kedvencem, annyira az én öcsémre emlékzetetett, csak ő nem farkas.:)

A szerelmi háromszög eléggé furcsára sikeredett.Az egyik inkább testi vonzalom és alárendeltség miatt van a másik meg nagyon gyorsan kialakul, talán túl gyorsan is.
De még nem tudom eldönteni kinek szurkoljak.

Érdekes emberi kapcsolatok vannak továbbá a könyvben, ami igen merész, de tetszik.
Talán ez miatt inkább nem ifjúsági kategóriába sorolnám.

A farkasok hierarchiájáról is sokat megtudunk a könyv alapján, szerintem utána nézett az író ennek a dolognak, nem csak úgy írt vaktában.

A könyv hangulata nagyon jó, már azért megéri elolvasni .
Na meg a gyönyörűséges borító!

A könyvet köszönöm az Egmont kiadónak!

történet::10/9
helyszín:10/9
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/9
érzelmek,romantika:10/8
a könyv hangulata:10/9
a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/10
misztikum:10/8

Egmont kiadó:http://www.egmont.hu/home.php
saját, recenziós
Fordította:Barta Tamás
472 oldal







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék