2012. október 1., hétfő

Cat Adams:A vér dala


Nagy sikerkönyv, mindenhol bele ütköztem ebbe a könyvbe, így alig vártam, hogy az Egmont kiadó elküldje nekem.
Ezúton is köszönöm!

A borítója gyönyörűséges! Külön dicséretet érdemel a tervezője.

Az író nem szórakozik, bele dob minket a dolgok sűrűjébe.
Kapkodjuk a fejünk ki kicsoda, de sokszor már feleslegesen, hiszen az illető eltünt a képből.
Mindig új és új szereplők kerülnek a képbe.A másodszereplők is eléggé le vannak írva kinézetre, és természetesen mindenki szép és szexi.

Egy igazi, gyors, pörgős ifjúsági könyvet sikerült fellelnem.
Vámpíros, de nem a szex vagy a nyálas, hősszerelemes fajta végre.
Hanem egy kis izgalom,sok lelkizés és nyafogás  és sok-sok történés.

Celia Graves, a főszereplőnk profi testőr, bár néha nem úgy tünt.
De azért mindig sikerült kijutnia a csávából vagy egy barátja mindig ott terem, hogy kihúzza a bajból.
Az elején furcsáltam is ezt, inkább negatívumként jött le, de a végére kitudódik ennek a nyitja is.
Egy jó kis világot sikerült írónknak össze hoznia. Tetszenek a lények, a szereplők, bár eléggé lassan adagolja az információkat róluk, néha meg abba a hibába esik, hogy nekünk magától értetődőnek kellene lennie valaminek, ami nem az.

A történet gyorsaságát megszakítja néha egy kis fürdéssel vagy bevásárlással, pszichológushoz járással, gondolom fokozni akarja az izgalmat.

Celia hol erős, szókimondó, vicces nő, hol pedig gyenge, akinek minden férfi a segítségére kell hogy siessen.
Az író még nem tudta eldönteni szerintem, igazán melyik kategóriába sorolja őt.
De ettől szerethető, pedig néha igencsak fura megnyilvánulásai vannak.
Lehet, hogy pont ez miatt kedveltem meg igazán?
A nyafogását ki nem állhatom, főként, hogy még nem igazán hullt le a lepel arról mi a baja tulajdonképpen.
Abból remélem a következő részében vissza vesznek kicsit.

A krimi és a nyomozós szál nem túl erős, lenne még mit javítani rajt.
De a humor elveszi ennek is az élét.
Talán az és a szarkazmus a legjobb az egész könyvben a borítón és a vámpíros-démonos-vérfarkasos világon kívül.
A szellemet sajnáltam nagyon, az ő képességeivel szívesen tovább olvastam volna róla.

Kicsit sajnálom a történetet, jobbat vártam tőle.
A következő részt viszont mindenképpen elolvasom, hogy lássam mennyit javult a történet.

Egmont kiadó:http://www.egmont.hu
saját, recenziós
384 oldal
Fordította: Barta Tamás


történet::10/7
 helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek, romantika:10/7
a könyv hangulata:10/7
 a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/7
misztikum:10/8
a borító :10/10
fülszöveg:10/9
humor: 10/8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék