2012. október 2., kedd

Gayle Forman:Hová tüntél?


Féltem ettől a könyvtől és vártam is.
Az első részt nagyon szerettem annak ellenére, hogy eléggé belemászott a lelkembe.és  nehéz volt utána más könyvet a kezembe fognom.

Vártam, mert nagyon tetszett az első része.
Féltem, mert egy jó könyv után nagyon el lehet rontani a folytatást.

Szerencsére nem rontotta el az írónk, bár nekem nem ért az első rész nyomába.
Tetszett.
Jó volt, hogy nem Mia szemszögéből látjuk most a dolgokat,hanem Adam-éből.
Így egy kicsit más volt. Ő volt a nagy kedvenc az első történetből is.

Miára haragszom, megértem a fájdalmát, a zavarodottságát de nem azon csattan az ostor, akin kellene.
Annyira más a második részben. Nem az, akit megszerettem.Itt inkább egy önző nőt látok, a zavarodott, szerelmes lányka helyett.
Tudom megvan rá minden mentsége, de akkor is!

Jó volt tudni, hogy most hol tartanak a szereplőink.Olyan érzés volt, mint a meséknél a " Vége " főcím után egy kicsit bekukucskálni hozzájuk még.

Ez a könyv is tele van fájdalommal és érzelemmel, de itt inkább a szerelem és a szerelem elmúlása a fő szál.
Beleillene a romantikus könyvek kategóriájába is.
Nem volt elcsépelt és romantkus a szerelmi szál mégsem ettől függetlenül.
Sejtettem a végét, de mégis szurkoltam nekik.
Ez a történet annyival szerethetőbb és érthetőbb, hogy az ember könyebben bele tudja élni magát a főszereplők sorsába.
Ki ne lett volna még szerelemes, vagy kit ne dobtak volna már. Ugye?
Így szerintem többen is fogják szeretni.
Nem annyira megrázó, mint az első rész.
Igaz itt is van szenvedés és dráma, de annyira nincs sötéten lefestve a dolog.
Talán azért nem szerettem annyira mint a Ha maradnék-ot , mert nem érintett meg annyira.
Nem rágta be magát a szívembe és nem kell rágódnom napokig miatta.
De egy nagyszerű romantikus könyv!

Furcsálltam, hogy Mián és Adam-n kívül a többi szereplő elég keveset szerepelt a könyvben.
Nem zavart, csak a végén vettem észre, hogy csak említve lettek, nem igazán szerepeltek.

A könyv befejezését szerettem nagyon.
De ezek után vajon lesz még folytatása?
Vagy csak ez a két rész szólt erről?
Remélem az író megörvendeztet még , mégha valami mással is.

 Plusz pont jár a fejezetek előtti kis  dalszövegekért.
Imádtam őket, hallottam a zenét is olvasásuk közben .

A könyvet köszönöm a Ciceró kiadónak!

történet::10/8
 helyszín:10/7
szereplők,karakterek megformázása,hitelességük:10/8
érzelmek, romantika:10/9
a könyv hangulata:10/8
 a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete:10/8
a borító :10/8
fülszöveg:10/9
humor: 10/7

Ciceró kiadó: http://www.cicerokonyvstudio.hu/
saját, recenziós
270 oldal
Fordította: Rudolf Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék