2013. február 6., szerda

Rólam




Rólam:
Adri vagyok, mint a blog címe is mutatja.
Szeretnék sok embernek  ötletet adni, mit olvasson.
Talán ezért is vezetem a blogot.
Egy vidéki kisvárosban élek.
Van két pici kislányom, akik már most kedvelik a könyveket,   és egy szerető férjem, aki elviseli a könyvmániámat.
Imádok olvasni,értékelni és molyolni.
Nagy könyvgyűjtő vagyok, itthon lassan még a szekrények tetejét is a kis barátaim foglalják el.
Az olvasás mellett szeretek a szabadban sétálni, hastáncolok és konditerembe is szívesen járok.
 Értékeléseket, véleményeket, leendő, vagy mostani könyvélményeket, könyves játékokat fogok írni még a blogba, az olvasmányélményeim mellett.
És szívesen interjúztatok meg ismert, és még nem igazán ismert írókat, hogy nem csak a könyveik által kerüljenek hozzánk közel.
A postok saját véleményem tükrözik, természetesen nem mindenkié egyezhet velem.
Ezt elfogadom, és szívesen vitázok is normális kereteken belül, egy-egy könyvről.
De bármilyen építő jellegű kritikát vagy csak  hozzászólást szívesen olvasok itt.
Igyekszem minden könyvben megtalálni a jót vagy egy másik korosztálynak, nemnek ajánlani, akit szerintem jobban érdekelne.
Viszont nézzétek el nekem cserébe, némelyik kedvenc könyvem egekig magasztalását.

Email címe: judyadry@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék