2013. március 27., szerda

Simone Elkeles: Rules of Attraction – A vonzás szabályai






Elvárások nélkül és  ismeretlenül iratkoztam fel a könyvre utazókönyvként.
Ráadásul, míg ide ért hozzám, kiderült, hogy ismét sikerült kifognom egy sorozat nem éppen első részét.
De sebaj, ha már itt van elolvasom. Jól tettem.

Egy nagyon jó ifjúsági könyv.
Nem akar több lenni.
Semmi flancolás, vámpírok vagy fantasy szál nincs benne, csak a színtiszta romantika, szerelem és érzelmek.
Egy csodaszép és egyszerű szerelmet mutat be, mindkét fél szemszögéből.
Így pontosan megismerjük az érzéseiket, gondolataikat mindkettőjüknek.
Érdekes volt, hogy máshogy éltek meg egy-egy pillanatot.

Igazinak tűnt a történet, jó alapnak a mai fiatalok körében, hogy ilyet keressenek az életben és ne "Szürke ötven árnyalatosat".
Két olyan fiatal kerül össze, akik nem igazán illenek össze.
Mi már az elején érezzük köztük a szikrát, ők lassan veszik észre. 
De alakul. Lassan, kockáról kockára.
Szépen fel van építve.

És míg ők szerelembe esnek, mi remekül szórakozunk a beszólásaikon, veszekedéseiken.
Nagyon pimasz kis szövege van. Sokszor hangosan heherésztem rajta.
Jó a nyelvezete, az mexicói fordítások, a párbeszédek, szópárbajok....

A szereplőket is szerettem.
Kiara nem a manikűrös, bálok szépe kislány, de remek humora van és van egyfajta kisugárzása. Igazi szomszéd lány karakter, aki szárnyakat kap a rózsaszín ködtől.
Carlos igazi rosszfiúba oltott kedvesség, csak nehezen mutatja ki. Nehéz élete van, és nem akar igazán szeretni, kötődni. De nincs menekvés a Vonzás szabályai előle, ha egyszer elkapnak és bedarálnak.
Őt imádtam.
Kevés fiú karakter fog meg, de ő megvett engem.
Még a csúnya szavai sem zavartak, pedig nem szeretem a káromkodást egy könyvben, igaz élőben sem.

Újra fiatalkának éreztem magam, izgultam a szereplőkért, elakadt a lélegzetem egy-egy csiklandósabb jeleneten.
Neked eszedbe jut még az első igazi szerelemed?
Az akkori szárnypróbálkozások?
Az első igazi szerelmeskedés?
Már csak azt sajnálom, hogy nálunk nem divat ez a bálozás.
Bár azt hiszem én egyedül mentem volna. Túl nagyszájú és kevésbé közkedvelt voltam, mint Kiara.
Bár ő s megtalálta a párját.

Amik nem tetszettek benne.
A szerelmen és szereplőkön kívül kevés volt az izgalom, az igazi történés.
Túl egyszerű olt a lezárása, nem izgultam halálra magam.
Volt pár igazán érdekes fordítás a könyvben és a borítója a könyvnek sem túl bizalomgerjesztő, túl sötét.

Eléggé sablonos történet, de legalább szórakoztató és remek kikapcsolódás volt.
Olyannyira, hogy jegyzetelni is elfelejtettem, csak olvastam és olvastam.
Nem csak tiniknek ajánlanám, hanem az igazán remek romantikus könyveket kedvelőknek is.


1. a történet 5/4
2. a létrehozott világ 5/4
3.  helyszín 5/4
4. szereplők,karakterek megformázása,hitelességük 5/4.5
5. kedvenc szereplő : Carlos, Tuck, Kiara

6. akit a legjobban utáltam : -
7. érzelmek, érzések,romantika 5/4.5
8.  erotika 5/4
9. dráma, drámaiság 5/4
10. a könyv hangulata 5 /4
11. legjobb jelenet: Sütik a szekrényben
12. legrosszabb jelenet : -
13.. a történet párbeszédei,tájleírás,metaforák,nyelvezete 5/4
14.. misztikum -
15.  humor 5/4.5
16.  kedvenc idézet : -

17. kiknek ajánlom,melyik korosztály és nem könyve : bárkinek, aki szereti az érzelmes könyveket, de inkább a női nemnek
18.  fülszöveg 5/4
19. a borító 5/3

20. összességében 5/4

( amelyek megmutatják )

364 oldal
Könyvmolyképző
utazókönyv
Fordította: Neset Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék