2013. május 29., szerda

játék

A május hónapi játék utolsó fordulója következik.
Összegzem az eddig négy forduló versikéit, hátha valaki még nem találta ki, vagy nem olvasta az eddigi plusz segítségeket.




Íme, az első rejtvényke:
"Lángoló vörös hajú, vad gyermek ő.

Ellensége a szerelme, és nő.

Lady vagyok,s úrinő.
Váram tövig rombolták és újranő.

Molyos értékelésem egyedüli,
S remélem így olvasóm értékeli."
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A második forduló:
"Iker vagyok én is,  nővérem lányai is ikrek,
bár nem igazán írek.

Van bennem szellem és titokzatos temető,
bár ez nem mindig szívet melengető."

" Nevem egybeforrt egy évszázados szerelemmel,
hogy  ki vagyok így, tudod-e?"

"Bár első sorom félreérthető,
mégis én vagyok a főszereplő."
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A harmadik feladvány:
"Sárkányok és rémek, tőletek úgy félek.
Ne szeress meg senkit, biz isten, hogy neki ennyi."

"Hajam hosszú és majdnem deres,
így a rímem  segítséget leplez."

Borítóm oly barna,
mint a csikó farka."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A negyedik: 
" Bár borítóm cirádás és díszes
a könyv, mégsem vészes.

Hajam holló fekete,

a cicáim száma a 12 majdnem negyede.

Naplózok és szerelek,
hozzám képest a  MacGyver is gyerek."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
És az utolsó:
"Utam nehéz és rögös, 
hajam már nem olyan dögös.

Borítóm szörnyű,
bár ez az élet sem túl könnyű. "

Igazak, akik tényleg igazak,
vagy az álmok mondanak inkább igazat?.

Az utolsóhoz van még egy segítség, ha nagyon nem megy senkinek sem.

Nézzük a játék pontos menetét.
Ha tudod az összes megfejtését, akkor várom a judyadry@gmail.com email címre.
Kérném a könyv íróját, címét (vagy legalább a sorozat címét, ha a pontos könyvben nem vagy biztos.) És utána a versikében lévő szereplő nevét.
Ha elsőre nem találod el az összeset, akkor van egy javítási lehetőséged. 
Méghozzá egy pótversike, egy másik feladvánnyal.
Több nincs.
Mindegyik könyvet olvastam, mindegyikről találsz értékelést a blogomon és a molyon is vezetve van, az olvasmányaim listája.
Ez mellé kérem a neved, molyos neved (ha van ilyen) és a kívánságlistádat, ami legalább 20 könyvet tartalmazzon, ha több van rajta, az sem baj.
Ha te vagy a nyertes, akkor a listádról választok neked és meglepetésként küldöm el, de majd csak kibontás után tudod meg, melyik könyvet nyerted a polcodról. 

(Azt terveztem, hogy  a csomag kézhez vételéig nem hirdetek nyertes, csak akkor tudja meg a győztes, hogy ő a szerencsés, ha kézbe veszi a csomagot. Viszont akkor mindenki címére szükségem lenne, és azt hiszem, nem mindenki adja ki szívesen a címét csak úgy. Így elvetettem az ötletet és a pontos könyv lesz csak meglepetés végül.)

Ez mellé még fontos, hogy állandó olvasója legyél a blogomnak.
Nem feltétel, de a facebookos könyves oldalamnak, ha tagja vagy, még nagyobb, azaz dupla  eséllyel indulsz a nyereménykönyvért. Neved kétszer kerül bele a kalapba 
(illetve a random org listájára)

Ha bármi kérdés merül fel, itt vagy emailben is írhattok nekem.
Sok szerencsét mindenkinek!

A játék vasárnap este 10-kor zárul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék