2013. július 25., csütörtök

Julie Kenner Forró rabság




Az Athenaeum kiadó rossz könyveket nem adhat ki. Kizárt!
És tényleg. Az Athenaeum kiadó rossz könyvet nem ad ki!
Az eddig olvasott erotikus könyvek közül ez viszi a prímet, a Bomlással együtt
Szóval nem ragozom tovább, érdekelt, mert már vágytam egy jó szexis könyvre.
Végre egy könyv, ami jól meg van írva. Nem 100%-os, de jó és erotikus. Lenne némi csiszolni való rajta, de tényleg csak pár pici, alig zavaró dolog.

A könyv borítója sejteti a belsőt, bár egész diszkrét. Nekem kifejezetten tetszik.

Ami a legjobb benne, hogy a főhősnőnk, Nikki  végre nem egy nyávogó liba, hanem egy gondolkodó, felelős nő, akit hajt a vágya, de nem megy bele felesleges körökbe, veszélyes dolgokba, viszont kapható egy kis huncutkodással. Tudja, nagy általánosságban mit akar és nem álszenteskedik  Van némi gondja, mint mindenkinek. De tulajdonképpen teljesen felesleges volt beleírni, anélkül is élvezhető.
Bírtam. Nem mindig, de legtöbbször bírtam a megnyilvánulásait.
A férfi szereplő, Damien persze megint egy irányításmániás, piszokul gazdag pasi. Jó lenne végre ezt a klisét is megdönteni. De hát nem lehet minden teljesen tökéletes és nem is az, mint írtam.
De legalább szerethető pasi, és izgató. Amit főleg a rejtélyessége okoz és nem a milliói. 
Izgató más szempontból is. Nem tudtam belőni a kinézetét valahogy. Minden szereplőnek arcot adok. De ő talány maradt számomra. Ami fura.
Nekem szörnyen hiányoztak Damien gondolatai és ő maga. Nem csak a cselekedetei. Lehet ezért maradt ő szürke színfolt.
A mellékszereplők érdekesek, van bennük lehetőség, de még kevesek.
Nikki barátnőjét kifejezetten csíptem a szabad szellemével és szabad szájúságával.

A történet nem túl változatos, sok újdonság nincs benne. Erotika, erotika hátán, némi kis talánnyal, egy pici múltidézéssel, romos életekkel.

De egész jól meg van írva a semmi történet. Élveztem és érdekelt. Gyorsan ki is végeztem. 





Az erotika nagyon rendben volt. A kémia működött a szereplők között végre. Nem csak eljátsszák a kis húza-vonát.

Nincsenek nagy jelenetek és teátrális dolgok. De sok gondolat eredeti és tényleg szexi.
Viszont sok. Három ágyjelenettel kevesebb és egész normális lett volna.
Ki az, aki 1 napon belül ötször is kapható egy kis mókázásra gond nélkül? Mert akkor mutassatok be neki rögtön! Csak vicc, nem érdekel ám annyira.:)
De szerintem ez kivitelezhetetlen normálisan. Főleg 30 perc alatt három numera.




Szóhasználat, nyelvezet rendben volt. Remek munka az írótól és a fordítónak is jár a piros pont. 
Itt még a baszás szó sem zavart annyira, mint oly sok történetnél. Bár nálam ne merje senki sem megpróbálni, mert fogak nélkül marad. Úrinő nem baszik, esetleg szexel vagy hasonlók. Nem szerelmeskedik, mert az már a csúcsok csúcsa és ritka, ahhoz  már mély benyomás kell bőven.
De nem baszik. Már elnézést a csúnya szóhasználathoz. Jeleztem, hogy 18 karika vagy csak akartam?

A lezárás igencsak érdekesre sikerült. Mint számítani lehetett rá, sorozat első része. Bemutatkozásnak szerintem jól sikerült és kíváncsian várom, hogy szerepel majd a továbbiakban. Kellő rejtély maradt, ami miatt érdekelne majd. És ha a szex is marad ebben az irányban, akkor gond nem lesz.






Így a végére azért elmondanám a férfi olvasóimnak és az erotikus könyveket íróknak, hogy jó lenne, ha végre nem vennék meg a főszereplőnőt. Megy ő anélkül is, ha jó a pasi. Nem kellenek milliók és luxusajándékok. Nekem nem szimpatikus, ha eladja magát, mindenféle mondvacsinált okok miatt. Sőt. Rettentően ideges leszek ettől.  Nem eladó minden nő!

A könyvet köszönöm az Athenaeum kiadónak!


1. a történet: 5/4
2. a létrehozott világ: -
3.  helyszín: 5/4
4. szereplők, karakterek megformázása, hitelességük: 5/4
5. kedvenc szereplő: , Jamie
6. akit a legjobban utáltam: Nikki édesanyja
7. érzelmek, érzések,romantika: 5/3.5
8.  erotika: 5/4
9. dráma, drámaiság: 5/3
10. a könyv hangulata: 5 /4
11. legjobb jelenet: Limós, jégkockás történet
12. legrosszabb jelenet : -
13. a történet párbeszédei, tájleírás, metaforák, nyelvezete : 5/4
14. misztikum: -
15.  humor:5/3.5
16. kedvenc idézet : 
"– Maga lesz az én lovagom a fénylő páncélban? 
Gunyorosan mosolyog. 
– Azt hiszem, kicsit rozsdás vagyok én már ahhoz a munkához."
18.  fülszöveg: 5/4
19. a borító: 5/4.5
20. összességében: 5/3.5

saját, recenziós
384 oldal
FordítottaSóvágó Katalin







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék