2015. április 1., szerda

Czick Julianna Rendeljünk kalandokat!





Napfény és  Las Vegas!
Ki ne vágyna egy ilyen helyre?



És a borítót illusztráló gyönyörű képek után, ki ne lenne kíváncsi Julianna könyvére?
Hát én az lettem!
Így a nálunk megrendezett könyvbemutatóra is elnéztem a helyi könyvtárba.
Ez két okból meglepő. Ritkán van nálunk egyáltalán könyvbemutató, ami az első ok. 
A második ok, illetve inkább okok a csemetéim. Velük nehéz elmenni, nélkülük még nehezebb eljutni egyáltalán bárhová.
Most a kisebbik lánykám, Viki tartott velem. Az oly csendes kis baba, most igen aktív dumálókával rendelkezett. Nyilván neki is volt hozzáfűznivalója a képekhez és csevegésünkhöz.

A könyvet végül volt oly kedves, Julianna eljutotta utóbb hozzám.

Gyorsan olvasható, pergő cselekményű könyv. Fél nap alatt a végére jutottam.
Színes kis olvasmány tele élményekkel, szép tájleírásokkal, pozitív életszemlélettel, boldogsággal. 
Jó kedvet generál az olvasása. 
Sötét, borongós napokon erősen ajánlott könyv!
A történeteken lehet kacagni, ámulni, hitetlenkedni, oda vágyakozni, kedvet kapni egy nagy utazáshoz, napfényhez vagy babázni.


Julianna stílusa nyílt, vidám, csacsogós, a könyv hasábjain is, akár csak élőben. 
Vibráló egyéniség, én így jellemezném őt!
Választékos leírások, nyelvi szóképek jellemzik pár fura szóhasználattal tarkítva. 

Volt oly szó, amin erősen törtem a fejem, hogy ilyen tényleg van a nyelvünkben vagy Juli alkotta talán?
Viszont engem zavart az időrendben való ugrálás és a sok spirituális bevonzás.

Juli életszemlélete, fejtegetési nagyon jók, megszívlelendők. 
Tényleg ne várjuk a rosszat, mert bevonzzuk. 
Ne akarjunk túl sokat, ne legyenek nagy elvárásaink, csak éljünk a mának és törekedjünk a boldogságra. Ez teljességgel helyénvaló!
Viszont számomra túl sokszor jelenik meg, mint fő motívum a könyvben. 
De ez az egyetlen problémám csak a kötettel.
Szívesen vettem a kalauzolást e mesés helyen. Az apró érdekességeket az utazásról és a helyről. A befogadó család hétköznapjait. És Klárika varázsos kis lényét.
További kérdések merültek fel bennem, amiről a könyv lapjain nem kapunk választ, így hamarosan Julianna is interjúalanyom lesz. Ha valakinek kérdése lenne hozzá, itt vagy emailben(judyadry@gmail.com) megírhatja nekem és biz isten, hogy felteszem neki!

Ne várjunk irodalmi fejtegetéseket, aprólékos jellemrajzokat, nagy történetet. Inkább csak egy nem hétköznapi úti napló, személyes jelleggel felruházva. Juliannásan.



Fülszöveg:
Nem sejthettem, mi vár rám Amerikában. 
Egyet azonban tudtam: ha már egyszer az utazást választottam, akkor a teljes időszak alatt minden a lehető legnagyszerűbben alakul. 
Meggyőződésem -és tapasztalom is folyamatosan-, hogy életünk eseményei a saját döntéseink szerint formálódnak. 
S ha így van, miért ne történtetnénk a dolgokat úgy, hogy azok örömteliek legyenek?…"



Köszönöm a könyvet Czick Juliannának!


176 oldal
recenziós
Magánkiadás, keméntáblás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék