2015. szeptember 26., szombat

Tiszlavicz Mária Őrangyalom!





Ha már mostanában ellepte a blogomat a nem kifejezetten könyves post áradat, akkor egy könyvet is kivesézek. 
Csak hogy ne érje szó a ház elejét.

Ismét egy Publios könyv akadt a kezembe, az írója jóvoltából. Köszönöm neki, ezúton is!
Első körben meg is rémültem a 460 oldaltól. Olyan soknak tűnt. De gyorsan elfogyasztottam, könnyedén,a gyomros sem feküdte meg.

Szerettem a szereplőket. 
Gina és Colin nagyon kedvelhető szereplő. Szépek, fiatalok, kedvesek és majdnem átlagosnak mondhatók. 
Könnyű megkedvelni őket és figyelemmel követni az életük.
Minden apró rezdülésükről tudhatunk, a gondolataikba is betekintés enged Mária. Az érzelemviláguk gazdag.
Bár nem túl bonyolultak,de ez nem zavart.
Viszont a könyv kis túlzással másról nem szól. Egy megkapó, aranyos romantikus könyv, de nem több. 
Az olyan napjaimon teli találta is lehetett volna. 
Kikapcsol és elmerülhetek benne. 
Most nem jókor kaptam a kezembe. Jó pár izgalmas, érdekes világ után elég szürkére sikeredett, mint a borítója is. Hiányzott az izgalom belőle nekem.
Aprólékos gonddal fejti ki a szereplőket, a lelkivilágukat, a kapcsolatukat és a külvilágot. Túl részletesen is.
De...Ha az a de nem lenne ott...
A krimi, a nyomozós szál harmatgyenge. 
Annyira akartam borzongani. Annyira akartam találgatni. Most ezt nem kaptam meg. A "Nehéz fiúk" is félénkek, mint egy kisboci(már bocsánat a hasonlatért), de kb olyan buták is. 
Bogoznivaló szál sincs, mert annyira kiszámítható és naiv.
A családi viszonyok, a kapcsolatok, szerelmek és egyéb nagyon jól van ábrázolva a karakterekkel együtt. 
De ez túl sok 460 oldalon keresztül. Ha csupán romantikusként tekintünk rá, akkor túl bő lére van eresztve, pedig gördülékeny és gyorsan is olvasható. 
De egy idő után az agyamra ment, hogy nem történik túl sok bonyodalom. És a női főszereplő a saját maga ellensége az előre, majd vissza lépéseivel. 
Ennek ellenére megszerettem az írónő stílusát. Jól ír. Szépen, kifejezően, hasonlatokkal tarkítottan, szóképekkel.
De az arányok nincsenek valahogy eltalálva. Kicsivel több bonyodalom, több kiszámíthatatlanság és kevesebb a szereplőkből, árnyaltabbak legyenek. Ezután rögtön csillagos ötös is lesz a könyv!



Fülszöveg:
Adva van két fiatal, egy fiú meg egy lány. Collin színész, Gina friss diplomás antropológus. Egy átmulatott éjszaka sötét titkokat fed fel a múltjukból, melyek szétszakítottak két családot. Együtt vágnak neki, hogy kiderítsék az igazságot. De valaki vagy valakik az útjukban állnak. Vajon az eléjük gördülő akadályok ellenére lesz-e elég bátorságuk lerántani a közös múltjukat borító fátylat, hogy a jövőjük is közös lehessen?

462 oldal
Publio
recenzió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék