2015. október 14., szerda

Árvay Gréta Elmerülve




Szeretem a JÓ erotikus könyveket, amik nem csak a szexre vannak kihegyezve, hanem történetük is van.
Ráadásul ez a könyv igencsak figyelemfelkeltő reklámmal párosult és kicsit elrettentő borítóval. 
Mikor kijött, el is határoztam rögtön, hogy el fogom olvasni!

Ki ne kukkantana be egy swinger klub?
Igen, kedves olvasó, még te is! Ne tagadd! 
Ha ki nem is próbálnád, lennél légy a falon! Csak körbenéznél, megnéznéd, hogy működik. 
A titkos vágyaid sarkában bizonyosan ott tolong. 
Vagy legalább egyszer eszedbe jutott. Ne háríts, tudom jól, hogy így van!



Ez az, amiért én is kézbe fogtam a történetet. Büntetlenül, erkölcsi gátak nélkül beléphettem egy olyan világa, ahová máshogy nem mennék.
Gréta könyve hitelesnek tűnik. Rejtett, erotikus, duhaj, misztikus.

Itt nem csak kellemesen eltöltött percekről olvashatsz. 
Nem csak az erotikus fantázia szárnyain lebeghetsz.
Sorsok, életek folynak a szemed előtt.
Valakit előbbre visznek a klubban történtek, valakit helyre ráznak és az öszetartozók egymásra találnak, másoknak az útjaik pedig szétválnak.
Az elején elmerültem az igazán jól megírt erotikus jelenetekben. Aprólékosak, kidolgozottak, figyelemfelkeltőek. Egy apró bakit sem találtam. Volt itt minden, ami szem-szájnak(és egyébnek) ingere. Néhol sablonosak, néhol pedig újdonságot is tartalmaztak(számomra még egy könyvben sem olvasott jelenetek is fellelhetőek voltak). 
Egy idő után pedig a nevek, akik élték eddig csupán a kis szexuális életük, érzelmeket, személyiséget kaptak, múltjuk lett, árnyalatokat. 
Ez a lassan felvázolt karakterfelépítés nagyon tetszett.
Szép lassan érte el, hogy a szexről valami teljesen másra terelődjön a hangsúly. 
Nem csupán tucat erotikus mű, hanem több. 
A szereplők a szomszédaid is lehetnének, mert átlagosak. Mégis,  mikor  a megszokott világuktól messze találják önmaguk, megváltoznak, megoldásokat találnak, rendeződik az életük vagy felbolydul. 
Egy olyan misztikus közegben, egy a normáktól eltérő helyen találják meg a megoldását az életüknek, ahol nem várnánk.
Ami viszont némi fejtörést okozott, a ki-kicsoda, kivel van, kivel szeretne lenni. Az elején mindenki egyforma volt, majd fokozatosan ahogy személyiséget kaptak kezdtem el összerakni a mozaik darabkákat. Azt is megkockáztatom, jó lett volna valami kis ábrát rajzolnom, vagy felvázolni egy kis tudnivalót a nevek mellé, mert elvesztem.
Így utólag visszagondolva már tudom ki-kivel van. De azt hiszem újra kell majd olvasnom, mert a sok erotika elfedte a lényeget. 
Kedvenc szereplőm nem igazán lett. Mindenkiben szerettem valamit. 
Olyan viszont akadt, akivel már az elején nem dülőztem. Taszított. És be is jött a megérzésem.



Sok érdekes dolgot fedeztem fel,a swinger kluban tett látogatásomkor. 
De még mindig maradtak kérdések, kétségek...
Az írónő igyekezett minden felmerülő kérdésemre válaszolni, a lelki oldalát is alaposan körüljárta, azt is ki, miért megy el egy ilyen helyre, hogy dolgozza fel, mik a buktatói vagy a jó oldalai...
De az élmény egy olvasásnyira elegendő is volt.

Azt hiszem, szívesen ajánlom a könyvet szélesebb rétegben.
Ha érdekel a swinger klub, az erotika minden formája, és szívesen olvasol erotikus regényeket.
Ha szereted a (viszonylag)boldog lezárásokat, ha szeretsz a különféle embertípusokról olvasni, ha szereted a drámát, ha hiszel a sorsban. 
Ha szereted az olyan könyveket, ahol bonyolódnak a szálak, majd szépen a helyükre simulnak.
Ha szereted az igényes nyelvezetet, az érzékletes leírásokat.

A végén még a borítónak is megbocsájtottam. Érzékletes. Bár nem szép.

Köszönöm a könyvet az Athenaeum kiadónak!


Fülszöveg:
A titokzatos Árvay Gréta erotikus regénye egy szimultán történetfüzér. Budapesti figurákat látunk bolyongani a városi dzsungelben, embereket, akik nagyon különböző társadalmi helyzetből érkeznek, nagyon különböző életélményeket cipelnek magukkal, és nagyon különböző problémákkal küzdenek, de egyvalami közös bennük. Problémáik megoldását (vagy egyszerűen csak vágyaik beteljesülését) egy swingerklubban, a Mystique-ben találják meg. Egymásban elmerülve oldódnak fel feszültségeik. Otthontalanságuk otthona a ház – ahol egymásnak esnek. A háttérben zátonyra futott párkapcsolatok, kiégett sikeremberek, törtető libák és érzékeny művészek hol könnyeden derűs, hol nagyon is drámai sorstörténete. 
Árvay Gréta ELMERÜLVE című regénye egy örvénylő, buja bacchanália.


Idézet:
Agyrázkódás, bordarepedés, csonttörés… Persze azt nem válaszolhattam, hogy tudja, uram, swingerklubban voltam, egy isteni dugás után tűsarkúban elmenekültem egy férfitól, mert megbántott, és hát lezúgtam a pirosra mázolt csigalépcsőről. Szóval inkább maradtam a „megcsúsztam”-verziónál.

Athenaeum kiadó
260 oldal
recenzió, saját, E

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék