2015. december 26., szombat

Sorsolás





24.-én lejárt a meghirdetett játék határideje, de egy kicsit húztam még az ünnepi készülődés közepette.
Így ma kerítek sort rá
Kézzel írtam meg a kis cetliket és külön kupacokat készítettem aszerint, ki melyik ajándékot nyerné meg legszívesebben.
A húzást lánykáim gondos kezére szerettem volna bízni, de bizony elaludták az időt.
Így engem lehet dicsérni/vagy szidni a szerencséseknek/kimaradottaknak.

Az e-book könyvet Mudry Dorka nyerte, Krisz felajánlása jóvoltából!

A meglepetés könyvet Gulyásné Elekes Éva kapja tőlem!

És a szépséges medált az Esther shop jóvoltából Nagy Dorka!



Köszönöm, hogy játszottatok velem! 
Aki nem nyert, ne szomorkodjon. Ígérem, lesz még játék hamarosan.

3 megjegyzés:

  1. Tegnap megkaptam a gyönyörű nyakláncot, ami élőben még szebb!!! 😍😻❤ Köszönöm a lehetőséget!! (remélem a csatolt képet meg lehet nézni :D)

    https://drive.google.com/file/d/0Bwcun_072XBTOWFLaThaVWg0NkU/view?usp=docslist_api

    VálaszTörlés
  2. Megérkezett a meglepetés könyvem, köszönöm szépen!
    http://adrikonyvmoly.blogspot.hu/2015/08/josh-malerman-madarak-dobozban.html
    Már alig várom, hogy elkezdjem(olvasva az értékelésedet nappal kezdek hozzá).
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy jelezted:)
      Jó olvasást. Egy nagyon jó könyv!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék