2016. április 19., kedd

Könyvfesztivál

Minden évben szomorúan konstatáltam, hogy eljött a Könyvfesztivál, és nélkülem múlt el. 
Sosem jutottam ki, pedig nagyon nagy könyvrajongó vagyok.
Idén egy nagy hip-hip-hurrá, mert végre megyek.
Már most hatalmas gyomorgörccsel várom, egy jó nagy táskával és még hatalmasabb kívánság listával.
Ha minden igaz, Adri könyvmoly(judy22) névjegykártyával fogtok megtalálni, egy jó kis uv narancsos felsőben, nagy szájjal és még nagyobb szemekkel, bazi táskával a hátamon.
U. I.: ha nem fagyok meg pólóban:)

Lestem a tudnivalókat, tapasztalatokat és az akciókat.
Rengeteg megjelenést időzítettek e jeles napra.
Viszont sehol sem láttam jóformán, hogy mely kiadó miket akcióz. Így most összeszedtem párat, amit megtaláltam. Ha tudtok ti is olyan akcióról, ami Könyvfeszten lesz, írjatok bátran!

Agave kiadónál 25% akció


Főnix könyvműhely 30%


Maxim 1+1 akció


Gabo 20%


Goold Book 30%


Bookline 20%


KMk 20%-os akció


Athenaeum kiadónak 500ft-tól lesznek könyvei 




2 könyvtől (ha az egyik Virág Emília: Sárkánycsalogató) táska is lesz ajándékba


Európa kiadó 20%


Fumax 20%


Generál Press kiadónál 2 könyv vásárlása után( ha az egyik az Engem láss!) vászontáska az ajándék

Typotex kiadó szépirodalmi akciója 40%, 25 %-k a többi könyvre

Tarandus kiadó 30%


Delta Vision




Továbbá rengeteg meglepetés, akció, amikről nem találtunk utalást, említést.
Szuper programok, dedikálások, ami az olvasó ember szem-szájának ingere!
Gyertek!
Nézzetek körül és keressetek meg nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék