2016. április 4., hétfő

Színek és színezők


Elkészültem pár színezéssel és gondoltam megosztom veletek is, hátha kedvet kaptok e művelethez.
Zselés tollat, tűfilccet és lyra ceruzákat használtam.
Na és egy helyen pasztell krétát.










Partvonal kiadó színezője Marjorie Sarnat: Baglyok

Kár tagadni, imádom a baglyokat és nagyon ötletes hátteret kaptak e kis állatok. Legközelebb valami nagyon elrugaszkodó, meredek színezésre gondoltam.



Partvonal kiadó színezője Lindsey Boylan: Éjjeli erdő

Nagyon tetszik, hogy fekete a háttér. Viszont nehezíti is a dolgot, mert így túl sötét színeket nem használhatok.





                  Millie Marotta: Káprázatos trópusok
Érdekes minták, bár túl sok a növény benne.


George R. R. Martin: A hivatalos Trónok harca-színezőkönyv
Viki baba is bele segített a színezésbe. Egyenlőre eddig jutottam.

És újabb szépségekkel bővült a színező állományom:
Táltos Tamara: Színezd ki Magyarországot!
Eileen Rudisill Miller: Sütik és tortacsodák ( Szintén a Partvonal kiadó jóvoltából)
És egy nyereményjátékon is szereztem egyet, de meg nem ért el hozzám, az pedig a Kincses Óceán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék