2016. május 13., péntek

Nyereményjáték!


Olyan rég volt már játék nálam.  
A nap is szépen kisütött. A tavasz is megérkezett. Péntek 13.-a is van. Mi kelhet ennél több?
Szóval akkor játszunk.
A Libri kiadó jóvoltából egy szuper könyvet sorsolok ki a játékban résztvevők között. Annyit elöljáróban, hogy én sem olvastam még teljesen, csak az első pár fejezetet eddig. 
De ami késik, eljő.
Szóval akkor ki szeretné megnyerni Lakatos Levente most megjelent Szigorját? 
Íme, ő az.

Amit tennetek kell cserébe.
- Írjátok meg itt kommentben, hogy mit olvastatok már Leventétől vagy mit terveztek olvasni.
- Írjatok nekem egy kedvenc Lakatos Levente idézetet is.
- Továbbá tegyetek javaslatot a blogom jobbá tételére. Mivel tudnám feldobni szerintetek? Mivel javíthatnék rajta? Miből legyen több vagy kevesebb? Új rovatok? Vagy bármi, ami eszetekbe jut.
- És persze kérek egy email címet vagy elérhetőséget, ha téged ér utol a szerencse lánya, én is el tudjalak érni.

Jó játékot és sok szerencsét kívánok mindenkinek!
A játék május 23.-ig él, 24-én sorsolok.

26 megjegyzés:

  1. Szia, köszönöm a játékot :-)
    Lakatos Leventétől eddig még csak a Loveclub-t olvastam, borzongató volt. Már régóta szemezgetek a Barbibébivel, de még nem sikerült a könyvtárból kikölcsönözni.
    Kedvenc idézet: "Különös, hogy a boldogsághoz fájdalomra van szükség."
    Javaslat: Kritizálni nem tudok:-D amit viszont szeretek egy blogodban, hogy nem csak egy adott könyvről írsz véleményt, hanem szem3lyes tapasztalataidról is írsz (pl.Könyvfesztivál) úgy szeretnék egyszer én is eljutni :-) Nagyon jót mosolyogtam: Romantika, erotika, ami az életben nem fest olyan vonzón. Hasonló esetleg más témákban még szeretnék ilyeneket olvasni
    email cím: andicica1993@gmail.com
    üdv:Adri

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A Szeress jobban c. könyvet olvastam Leventétől, imádom a stílusát.

    Az idézet ami megfogott ; "Boldogságod kulcsa önmagad megbecsülése"


    Kritizálni én sem tudlak, mivel önmagában nagyszó egy blogot vinni.
    Szerintem egy blog akkor jó, ha változatos, minden témából érdemes megragadni egy kicsit. A havi kedvencek és esetleg az ajánlók amikkel érdemes foglalkozni. Ha önmagadból még többet szeretnél adni, design ügyileg is lehet alkotni.

    Köszönöm a lehetőséget :)

    Lenakonel(kukac)gmail(pont)com

    Üdv,
    Molly

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Sajnos én még nem olvastam Lakatos Leventétől, viszont nagyon tervben van! Már kinéztem magamnak a Szigor sorozatot, amit pár nap múlva el is szeretnék kezdeni, nagyon felkeltette az érdeklődésemet, mivel csupa jót hallottam róla.
    Szerintem a blogod nagyon szép, és könnyen kezelhető :3 bármit megtalálok rajta, méghozzá könnyen! Csak így tovább! :)

    Elérhetőségem: bbritta699@gmail.com
    Üdvpuszi: Brigitta

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)

    Nem olvastam még Lakatos Levente könyvet, úgyhogy ennek a lehetőségnek most nagyon örülök.
    Az ,,Aktus" és a ,,Szeress jobban" könyveket viszont biztos, hogy a jövőben el fogom olvasni, ami késik nem múlik.

    Az idézet, ami nagyon megfogott a következő: ,,Szeretnélek boldoggá tenni, amiért fényem lettél a sötétségben. Az enyémnek akarlak tudni, és a tiéd szeretnék lenni. Szeretném, ha te volnál minden ébredésemkor az első, a halálos ágyamon pedig az utolsó, akit látok. Szeretném, ha ezentúl minden kellemes és kellemetlen emlékünk közös volna, amelyeket hosszú évek múltán, a kandallónkban lobogó lángokon merengve, nosztalgiázva idézhetünk. Mert te vagy az, aki jobb emberré tesz. Aki támogat, aki ösztönöz, aki megerősít, és aki mellett mindezek ellenére attól sem félek, hogy jelentéktelen ember maradhatok."

    A bloggal kapcsolatban csak annyit szeretnék mondani, hogy a tartalma úgy, ahogy van tökéletes ;) Amin viszont változtatnék, az a design.

    Végső soron meg köszönöm a lehetőséget! :D

    VálaszTörlés
  5. Helló
    Még nem olvastam Lakatos Levente könyvet de tervezem mindet szépen sorba :D Elsőnek talán a Loveclub lesz a befutó .
    Kedvenc idézetem , ami még a moly.hu-n kapott el tőle : "A titkaink gyakran saját magunk elől is elfedik az igazságot."
    Szerintem egy új dizájn eléggé feldobná :) Kicsit vidámabb színekkel .
    E-mail cím : lizaszoke@gmail.com

    Lizz

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Sajnos még én sem olvastam egy könyvet sem Lakatos Leventétől, de nagyon sok molyos barátnőm állandóan zaklat, hogy olvassak tőle. Nos, hallgatok rájuk, ezért be is van tervezve a Szigor sorozat, alig várom, hogy olvassam! :)

    Az oldaladdal kapcsolatban... a menük tetszenek, könnyen megtalálhatóak a dolgok, könyvek, értékelések, viszont a hátteret, meg az egész kompozíciót, a színeket kicsit babrálnám, mert így picit zavarja a szemet. Valami lágyabb színnel szerintem még jobbá varázsolná az oldalad. Persze ennek ellenére lementettem az oldalad, és látogatni fogom! :)
    Köszi a lehetőséget!
    E-mail címem: csviktoria@yahoo.com

    Puszi,
    Viki

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)

    Lakatos Leventétől eddig a Dr. Lengyel sorozatot olvastam, amit nagyon szerettem.

    Kedvenc idézet: "Mindenki meghal, de nem mindenki él." (Aktus)

    Az oldalt nem nagyon tudom kritizálni. Talán annyi, hogy ha egy kicsit színesebb lenne...:) De így is le a kalappal...:)

    email címem: wgacika97@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)

    Eddig a Loveclub-ot, a Bomlás-t illetve a A szigor köteteket olvastam külön-külön ezért is lenne nagyon jó egyben megszerezni őket. :)
    Imádom Lakatos Levente könyveit, és szerintem mindenkinek el kellene olvasni őket.

    Kedvenc idézetem: "A férfiakhoz egy dolog szükségeltetik, mégpedig mérhetetlen türelem." (Aktus)

    A blogod pedig nagyon szép és áttekinthető, de a vidámabb színek ahogy előttem is írták lehet még jobbá tennék, ettől függetlenül nagyon ügyes vagy és csak így tovább! :)

    E-mail címem : corpsedemon5@gmail.com

    Köszi a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  9. Sziia!
    Eddig a Barbibébit olvastam, viszont a következő napokra tervezem a többi könyvének az olvasást .:3
    Kedvenc idézetem: "Problémákat gyártasz, aztán folyamatosan a megoldásokat keresed. Ehelyett inkább ki kellene élvezned az életedet! Csak lazán! A sorsod megoldja önmagát. A dolgok megtörténnek aztán elmúlnak. Állapotok, amelyek úgysem tartanak örökké." Csak mert tökéletesen illik hozzám.

    A blogodat csak láthatatlanban figyeltem, most viszont fel is iratkoztam. Az egyszerűség híve vagyok, a blog kinézete pedig igaz, hogy egyszerű, mégis valahogy túl nagy. Szerintem ezen kéne változtatni, és akkor az olvasás is élvezetesebb lesz - nem mintha eddig nem az lenne. Sosem mentem a kinézetre, és ez ezzel a bloggal kapcsolatban sincs másképp. Mégis, talán egy jobb kinézettel olyan olvasókat is magad mellé láncolnál, akik felületesek. :)

    E-mailem: ciara.coldman@gmail.com

    Örülök, hogy részt vehettem. ^^

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Még nem olvastam Lakatos Leventét, de a szoba másik felében vár a Szeress jobban, ha tesóm kölcsönadja. :D A Szigorról pedig csupa jókat hallottam. :)

    Idézet, ami tetszik tőle: "Problémákat gyártasz, aztán folyamatosan a megoldásokat keresed. Ehelyett inkább ki kellene élvezned az életedet! Csak lazán! A sorsod megoldja önmagát. A dolgok megtörténnek aztán elmúlnak. Állapotok, amelyek úgysem tartanak örökké."

    A bloggal kapcsolatban pedig egyértelműen a design, ami változtatásra szorul. Azt tudom javasolni, hogy nézz körül más könyves blogokon, ötlet merítésnek tökéletes. Illetve próbáld megfogalmazni, hogy téged mi vonz egy adott oldalra. A külcsín sokat számít, mert az az első benyomás, a tartalom csak aztán jön. :) Csak ügyesen! :)

    dovorava"kukac"freestart"pont"hu

    Aravis

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Még nem olvastam tőle semmi sajnos, de a Barbibébit és a Szigort is kinéztem már magamnak.
    Sok olyan Lakatos Levente idézet van, ami tetszik, legyen mondjuk ez: A lelken ejtett seb legfeljebb heggé forr, de nyomtalanul soha nem szívódik fel.
    A blogodra csak most találtam rá, de szerintem így jó, ahogy van, nagyon tetszik.
    v.orsi15 kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Még nem olvastam Lakatos Leventétől, de már tervben van. Talán a Dr. Lengyel sorozattal kezdeném.

    Kedvenc idézet (molyon találtam): A víz túlélésre ösztönöz. Ahhoz, hogy ne fulladjon bele az ember, küzdenie kell. Csakúgy, mint az életben.

    Tetszik a blogod. Talán egy kicsit színesebbé tehetnéd.

    kavaiviktoria@yahoo.com

    Üdv
    Viktória

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Én még nem olvastam Lakatos Leventétől könyvet, de már egy ideje elhatároztam, hogy a Barbibébit elolvasom. :)
    Kedvenc idézetem tőle: "A bizalmatlanság kiirthatatlan gyom."
    Szerintem egy kicsit lehetne színesebb a blogod dizájnja. :) A fejléc szép, de az a fehér sáv,ami körülötte van, kicsit ront az összképen. Nagyon tetszik a háttérben ez a régi könyvlap-szerű kép. :) Esetleg amin még változtathatnál, az az, hogy két oldalt ezek a sávok ne legyenek olyan lehangolóan szürkék. :) Kérlek ne vedd a szívedre, amiket írtam, csak segíteni szeretnék! :3
    E-mail címem: vnora98@gmail.com
    Üdv:Nórics

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Leventétől eddig csak néhány könyvrészletet olvastam. A könyvlistámon a Barbibébi van fent elsősorban.:)

    A kedvenc idézetem tőle pedig: "Soha nem értettem, miért hazudnak az emberek. Azt értem, miért hallgatnak el dolgokat, de a hazugság értelmetlen." Hihetetlenül igaz...

    Rengeteg a tartalom a blogodon, a bejegyzések is tetszenek, viszont a háttér nem igazán, de persze lehet, hogy csak nekem nem. Szerintem a két oldalsáv lehetne szélesebb egy kicsivel. A szín nagyon tetszik *o* :)

    E-mail címem: szujopetra@gmail.com

    Szép napot!:)

    VálaszTörlés
  15. Szia! Köszönjük a nyereményjátékot! :)
    Én Lakatos Leventétől még nem olvastam semmit, de itt csücsül a polcomon a Loveclub és a Barbibébi, úgyhogy hamarosan nekikállok :)
    Nem tudlak egyszerűen kritizálni, nagyon tetszik a blog, úgy ahogy van, csak így tovább :)
    Az e-mail címem: evcsii94@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Köszi a játékot!
    Lakatos Leventétől eddig a Bomlást olvastam, de a polcomon megtalálható a Loveclub is, csak még nem volt időm elolvasni.
    Egyik kedvenc idézetem az írótól: "A gyenge ember kifogásokat keres, az erős cselekszik." Bomlás
    Kritizálni nem tudlak, nekem még a színekkel sincs bajom :)
    Emailcímem: vivien.biro@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Lakatos Leventétől még nem olvastam semmit.Néhány blogon egy kevéske részletet olvastam az nagyon tetszett.
    Rendszeresen járok a helyi könyvtárba,de még nem futottam össze a könyvével,de ez csak idő kérdése.
    Kedvenc idézet: "Mindenki meghal, de nem mindenki él." (Aktus)-fiatal kora ellenére bölcs meglátás.
    Nekem így is nagyon tetszik a blogod,nem kell hogy hasonlítson a többire.Ne változtass az egyediségén.
    E-mail címem:katalin.szell@freemail.hu

    Kellemes Pünkösdöt kívánok!

    VálaszTörlés
  18. Szia. Eddig még nem olvastam semmit tőle, de már tervbe van a könyvei elolvasása. A blogod nagyon tetszik, leginkább a háttérkép, abba elsőre beleszerettem.
    E-mail címem: kovacsmesi92@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Én Levitől a Bomlást, az Aktust, a Barbibébit és a Szeress jobban!-t olvastam eddig.
    Sok kedvenc idézetem van tőle, íme az egyik:
    "Az ember nem lehet boldog biztonságérzet nélkül, a párkapcsolati biztonság pedig a bizalomra építkezik."
    Szerintem jól fel van építve a blogod, a design és az elrendezés kicsit szokatlan, én a blog háttérképén változtatnék.
    Köszönöm a játékot. :)
    szabinaszegezdi@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Olvastam már az Aktust, a Barbibébi-t és a Szeress Jobban-t.
    Kedvenc idézetem: "A sorsnak gyakran pofátlanul szar a humora."
    A blog alapszíne kifejezetten tetszik és a címkézés is elég aprólékos, könnyű a keresés.
    Köszönöm a lehetőséget!
    gulyasneelekeseva@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. szia!
    először is, köszönöm a játékot és a lehetőséget. másodszor, a kedvenc idézetem Levitől: "Egy nő nem attól válik olcsóvá, hogy mocskos a fantáziája." olvastam már tőle a Barbibébit, az Aktust és a Szeress Jobban-t.
    a blogoddal kapcsolatban, szerintem nagyon jól megszerkesztett, tetszenek a színei. a háttérképét cserélném le valami olyasmire, ami illik a blog személyiségéhez.

    további kellemes napot,
    Dorit

    elérhetőségem: sdorit16@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sajnos még nem tudtam tőle teljes könyveket elolvasni, mert nem tudom megvenni őket, de a részletek, meg az idézetek megfogtak.

    "A boldogság az élet apróságaiból nyerhető. Nyüzsög körülöttünk. Annyit kapunk belőle, hogy minden egyes pillanatban akár duplán, akár többszörösen kiélvezhetnénk, de pechünkre valamilyen buta gondolat folyton eltereli a figyelmünket erről. Az ember hajlamos a problémáit előrébb valóként kezelni a boldogságánál."

    A blogod nagyon jó, átlátható, könnyen olvasható.

    Mail: elhaym.silverberg@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! :)
    A Barbibébit tervezem elolvasni. Kedvenc idézetem: "Mindenki meghal, de nem mindenki él." Annyira egyszerű, mégis hatalmas igazság.
    Úgy gondolom, a blogod külsején elsősorban egy szép fejléc nagyot tudna dobni, illetve egy egyszerűbb, letisztultabb design, háttér.
    E-mail címem: vajdakitti1999@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia,
    Szokás szerint az esélytelenek nyugalmával indulok egy újabb játékon :)
    Leventétől eddig 3 könyvet olvastam: Bomlás, Loveclub, Aktus.
    Hogy mit tervezek tőle következőre sosem tudom, mindig ami éppen szembe jön :D
    Kedvenc idézetet is nehéz hozni, mert több is van - mondhatnám SOK :D
    Így hirtelen egyet:
    "A legtöbb férfival az a baj, hogy megakadályozzák a szárnyalást. Sőt, ahogy az égbe emelkedsz, visszarántanak, és még el is törik a szárnyadat nehogy eszedbe jusson újra felemelkedni." (Aktus)
    Bloghoz nem nagyon tudok hasznos tanácsokat adni, én főként a háttereken szeretek változtatni, bár már régen nem blogolok. A többi szerintem adott. Nem tudom, lehet-e áttekinthetőbbé tenni...
    Az email-em: judy.tj72@gmail.com

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék