2016. december 3., szombat

Keri Smith Nyírd ​ki ezt a naplót- és alkoss valami újat!




Hogy mi is ez a könyvecske? Hány nyírd ki könyv.:)
Most számos embert lázban tart és sokat az ellenkezőjéről győzött meg...
De pontosan mi is ez?
Egy olyan könyvecske, amit téphetsz, piszkolhatsz, firkálhatsz kedvedre és az utasítások által. 
Jó stressz levezető és vicces dolog.
Mit is írhatnék róla?
Sokan a szívükhöz kaptak vagy inkább hátat fordítottak ezen új elfoglaltságnak. Egy olvasó molynak a könyvét teljesen szétamortizálni nagy kihívás és szívfájdalom. Pont ez a jó benne, hogy kihívás. Nem mondom, hogy az első köröket jó szívvel, könnyedén vettem, de megszoktam majd élvezni kezdtem.
Mindezt két lánykámmal közösen.
Néha csak egy-egy oldalt vettünk át, néha pedig számosat. Volt, aminél még ők is felhúzták a szemöldökük. Hiába, azok a fránya előítéletek...
/Remélem azért más könyvemmel nem folytatják majd a rongálást./

Láttam gyönyörű alkotásokat is kikerülni belőle. Én inkább az egyszerű oldalát fogtam meg és közös családi este eseménynek tettem meg.

Akinek előítéletei vannak a könyvvel szemben, annak csak annyit üzennék, hogy próbálja ki.

Pár oldalt megosztanék veletek. Nem túl kreatív vagy szép, de a miénk.
Szokatlan, eszement elfoglaltság? Naná! De jó buli!
Élveztük mindhárman.









Köszönjük a jó kis elfoglaltságot, az élményeket és a könyvet a Maxim kiadónak!

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá… 
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni. 
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék