2017. augusztus 24., csütörtök

10 dolog, amit nem tudtatok rólam...




Ma 10 dolgot hozok, amit nem biztos, hogy tudtatok bloggos, írós életemről..)

- Több könyves, közös bloggolós csoportban is benne vagyok, voltam, mint ahogy számtalan közös könyves kezdeményezésben is.
Könyvfalók, Kildara, Top5Szerda, Mini könyvklub...

- Az ágyam szélén ülve írom a postokat, igencsak kényelmetlenségben, mert a számítógépem pont itt leledzik. De legalább közel van. Mondjuk jó lenne egy laptop.

- Sokszor éjjel, elalvás előtt jutnak eszembe témák, ötletek, könyves postok, az aktuális olvasmányomról dolgok. Amiket persze reggelre rendszerint elfelejtek. Igen, kéne egy diktafon is néha.

- Mindig este 10 után olvasok, mikor alszik a csemete csapatom és férj filmezik. Kivéve ha Trónok harcát vagy Grace klinikát néz. Akkor társulok és a könyvolvasás elmarad. Mondjuk írni is este szeretek postokat vagy délelőtt, ha viszonylag csendes a ház.

- Mindig szól valami háttérzajnak, csak úgy fog az agyam. Zene, mosógép, tv...

- Sokszor megtréfál a blogspot, mert nem vagyok valami nagy technikai zseni. Sőt. Egy egyszerű kis telefonocska is kifog rajtam. Még jó, hogy férj ért az elektronikához és hasonlókhoz.

- Nagyon fura könyveket is elolvasok. Krimitől a háborúsig, természetkönyvtől a főzősig, romantikustól a fantasyig, történelmitől a horrorig, szépirodalmitól a kötelező olvasmányokig, életrajzitól a tudományosig. Gyakorlatilag mindenevő vagyok e téren.

- Nagyon gyorsan olvasok, ha egyszer belelendülök és van időm rá. Értsd ez alatt azt, hogy a legvaskosabb Harry Potter kötetet egy nap alatt kiolvastam, ami cirka 624 oldal. 

- Olvasás közben is tudok másra figyelni, de közben az olvasott dolgokat is viszonylag gyorsan megjegyzem. Jó pár évre visszamenőleg meg tudom mondani, hogy egy adott könyvet olvastam-e vagy sem. Talán kiskoromra visszamenőleg. Nagyjából tartalom is megy, illetve hogy tetszett vagy sem szintén.

- Ritkán olvasok újra könyvet. De ha igen, az tuti, hogy életre szóló szerelem a könyv és köztem. Ilyen a Gyűrűk ura, Egri csillagok és majdnem mindegyik Fable könyv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék