2017. augusztus 23., szerda

TopSzerda5

Mai téma a moly.hu előtti kedvenceim. Avagy, ahogy loptam a szöveget "Élet a moly.hu előtt!"
Ezen ok miatt jó pár évvel ezelőttre kell visszanyúlnom. És persze ismétlés a tudás anyja, megint olyan könyvek kerültek be, amik nem titkoltan a kedvenceim.

Gárdonyi Géza: Egri csillagok
Iskolás, kedvenc kötelező olvasmányom. Szerintem nem kell bemutatni. Van aki retteg tőle, végig szenvedte, míg én imádtam.

Vavyan Fable: Álomhajsza
Első találkozásom a fantasy műfajjal, az első igazi romantikus felnőtt könyvem, mindez egy kötetben. Imádtam és imádom.

Fekete István Vuk
Filmben, mesében, zenében, hangos könyvben, dián, könyvben. Jöhet minden formátumban. Alig várom, hogy lánykám olvasson és kezébe nyomhassam, ne csak én olvassam föl neki.

L. M. Montgomery: Anne otthonra talál
Az egész sorozatot imádtam minden finomságával, bájával. A belőle készült sorozatot is nagyon szerettem. Még most is aktuális mondanivalója van.

Kathleen E. Woodiwiss A farkas és a galamb
Ő kicsit kakukktojás. Nem kifejezetten újra olvasós kedvenc, de olvastam egyszer, tetszett.


És akik még TopSzerdáznak: reta09, Wandamaci, CsakSimánDorka, Meeraval_Marnath, Helie, julicsenge, K_A_Hikari, Vicky3Gorkie, Arwen5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék