2017. szeptember 25., hétfő

Őszi Book Tag

Őszi Book Tag
Nem vagyok valami aktív mostanában. Ezt igyekezvén kicsit felülvizsgálni, íme egy Book tag-et hoztam. De ne szokjatok hozzá, nem lesz a műfajom! Csak azért vállalom, mert egy kedves blogger/molyos ismerősöm reta09 kérte! Akkor csapjunk a lecsóba
Lehullott levelek
A világ tele van színekkel. Mondj egy könyvet, amin jelen van a piros, a citrom- és a narancssárga.


Vavyan Fable: Valósregény
Ha úgy vesszük, akkor a szöveg piros és akkor mehet is elsőnek ez a könyv. Az idei olvasmányaimból próbáltam vadászni inkább és ez jött szembe velem elsőként.
Kényelmes pulcsi
Végre elég hideg van a kényelmes meleg ruhák viseléséhez. Melyik könyv tölt el melegséggel?

Amy Harmon: Arctalan ​szerelem
Igaz itt már tavalyi olvasmányokhoz kellett visszanyúlnom, ideik között nem találtam olyat, ami igazán pozitív, jó érzés felé tendált volna. de ez a könyv csodás!
Őszi vihar
A szél süvít, az eső kopog. Melyik könyv, vagy műfaj lenne, amit ilyen napokon olvasnál?


Sara Raasch: Hó, ​mint hamu 


Eowyn Ivey: A ​hóleány
Valami hasonlóan hideg, havas könyvet. Rögtön e kettő ugrott be nekem. De télen, karácsony környékén szoktam rendszeresen olvasni G. R. R. Martin Trónok harca sorozatának részeit is.
Hűvös, csípős idő
Melyik rideg vagány karakter helyébe lépnél?


Benyák Zoltán: Az ​idő bolondjai
Az idő helyébe szeretnék lenni. Ugye szabad? Csak egy kicsit...
Forró almabor
Melyik az a könyv, ami alul értékelt?

Majsányi Kati: Erdőmese
Bár nem hibátlan, ám annál aranyosabb kis tündérmese!
Kabátok, sálak, kesztyűk
Az időjárás hidegebbé vált és ideje, hogy melegebben öltözzünk. Melyik az a könyv, ami annyira csodás borítóval rendelkezik, hogy legszívesebben csak magadnak tartanád meg?


Anne Bishop: Vörös ​betűkkel
Mostani legkedvencebb borítóm. Igaz rendszerint mindig újabb és újabb kedvenceket avatok.

Na szóval. Köszönöm a felkérést reta09-nek. Én viszont nem hívnék ki külön senkit, ne érezze kötelező feladatnak. De ha kedvet kaptok, nyugodtan írjátok meg és szívesen elolvasnám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék