2017. szeptember 27., szerda

TopSzerda5


Könyvek, amit a Booktube/Blogközösség/stb. miatt olvastál
Mutasd meg azokat a kedvenc könyveidet, amiket egy online könyves közösség vagy felület hatására vettél kezedbe!
Jelen esetben beszéljünk a molyról.
Van olyan könyv, amit olvastam és nem a moly.hu hatására? Szerintem alig.:)
Így fogok 5 kedvencet, amit eleinte nem akartam olvasni, majd a moly közössége rábeszélt vagy olyan sok jót olvastam róla ott, hogy mégis kézbe vettem.

Suzanne Collins: Az ​éhezők viadala
Minden vízcsapból ez folyt, így már juszt sem akartam elolvasni. Idő közben csatlakoztam a moly.hu könyves csapatához és sikeresen rábeszéltek. Szerencsémre, mert egyik nagy kedvencem lett az első rész.

Amy Harmon: Arctalan ​szerelem
Egy édes, cukimuki romantikus könyv? Na ne. Aztán csak meggyőztek a kritikák és százalékok. Hála az égnek!

Alice Clayton: Faldöngető
Ilyen címmel, borítóval le sem vettem volna a polcról, nemhogy megvegyem vagy elolvassam. Végül kezemben landolt sikeresen elolvasva és még jól is szórakoztam rajta meglepetésemre.

Nina George: Levendulaszoba
Nem hiszem, hogy a kezembe került volna ez a kedvenc olvasmányom, ha nincs egy könyves csapat mögötte.

Kleinheincz Csilla: Ólomerdő
A borítója meglepő. A belbecs pedig csodás. minden fantasy kedvelő álomkönyve. De egy kis noszogatás nélkül aligha olvastam volna el.

És akik még részt vesznek a TW5-ben:
@reta09 @CsakSimánDorka @Meeraval_Marnath @Helie @Gorkie@Wandamaci @K_A_Hikari @luthienlovemagic @Vicky3 @Dora_Elizabeth@Arwen5

2 megjegyzés:

  1. Az Arctalan szerelemmel én még mindig kétségek között vagyok :/ de egyre jobban halok arra, hogy el kéne olvasni :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék