2017. október 31., kedd

Félelmeim




Egy olyan Halloweenes post jön, ahol könyvekkel mutatom be a félelmeim.
Ki ne félt volna gyermekkori könyvektől, amit még korán olvasott vagy az abból készült filmtől?
Bizony nekem sok olyan könyv/film jut eszembe, ami nem az én korosztályomnak lett kitalálva, de juszt is elolvastam, bele néztem, hogy aztán álmatlan éjszakákat okozzon, sűrűbben pislantsak a hátam mögé.




Peter Benchley: A ​fehér cápa
Ennyi év távlatából is eszembe jut a film főcimdala és annak jellegzetes taktusa. Könyvben várat magára, de el fogom egyszer olvasni.


Stephen King: Az
Most reneszánszát éli. Van aki nem fél az ijesztő bohócoktól? Én bizony nagyon. Most, hogy előkerült újra a könyv, filmet készítettek belőle, időszerű lesz elolvasnom újra valamikor.


Stephen King: A ​ragyogás
Igen. Tudom. megint egy King. De ha egyszer ő gyártja a legrosszabb rémálmaim tárgyának könyveit?
Szálloda, hó, kerti miafenék, szellemek, gyagyás karbantartó? Tuti lúdbőrözés. Itt még megemlíteném a Kedvencek temetőjét és a Cujot, amik szintén okoztak némi rémálmot.





Michael Crichton: Szörnyek ​szigete
Imádom a dinókat. De csak messziről és könyvben. Ha csak eszembe jut, hogy szembe jön velem egy Raptor, akkor bizony világgá szaladnék. Mondjuk előle szaladhatnék aztán tutira.

Nektek van ilyen rettegett könyvetek!filmetek?
Ami a legrosszabb rémálmotokat is megírta, Aminek már a puszta említésétől is berezeltek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék