2017. november 26., vasárnap

Könyvbemutató




Kovács Enikő – A kulcs
„A szeretet megolvasztja a dermedt szíveket. A szeretet a kulcs.”
Olaf, Jégvarázs c. film

A szeretet képes bármit felülírni. 
BÁRMIT. 
Olyan, mint egy hullám... 
Ha én egy picit jobban szeretek, mint tegnap, az óriási hatással van másokra.
Felismertem, hogy anyaként mekkora felelősségem van abban, hogy a lányomnak milyen példát mutatok. 
Mennyire átveszi ő az én összes érzésemet… 
És hogy nem kell ugyanazokon a nem mindig felemelő megtapasztalásokon keresztülmennie, mint nekem, ha automatikusan szeretetet, megértést, elfogadást, ítéletmentességet, kedvességet, türelmet másol le tőlem…
Bennem és minden más anyában is ott van A kulcs. 
A kulcs ahhoz, hogy a jelenlegi és a következő generáció könnyedebben éljen, teremtsen és szeressen. 
Kulcs vagyok önmagamhoz, kulcs vagyok az egész világhoz. Mert igenis, egy ember is megváltoztathatja a világot csak azáltal, hogy elkezd feltétel nélkül szeretni. 
Hát még, ha több anya is ezt teszi. 

Hiszem, hogy maga a női energia is kulcs. 
Amikor együtt vagyunk a csoportban, hegyeket tudnánk megmozgatni, olyan erősen érzékeljük egymás energiáit. Támogatás, elvárás és ítéletmentesség. 
A női energia csodákra képes…

Test-lélek-szellem harmóniája, ez az, amire törekszem. 
A magam tökéletlenségét elfogadva, sőt, szeretve. 
És hogy ezt te is felismerd, ahhoz egy hozzájárulás ez a könyv.
Neked szól ez a könyv, ha belső igényed, hogy javíts az életeden, a körülményeiden, a kapcsolatodon a gyermeke(i)ddel és a pároddal.
Én egy hiteles, őszinte, nyílt ember, anya és pedagógus vagyok, aki küldetésének tekinti, hogy segítsen Neked és a gyermekednek. Segítsen abban, hogy új nézőpontból tudd megvizsgálni a kapcsolatotokat és saját magadat. 
Segítsen ráébredni, hogy önmagadat szeretni a legönzetlenebb dolog, amit a gyermeke(i)dért tehetsz.

A kulcs könyvbemutatója, dedikálással egybekötve 2017. december 9-én, Budapesten lesz a HelloAnyu családbarát közösségi tér és kávézóban (Budapest 1077, Csányi utca 7.)
A kulcs a rendezvény ideje alatt, a helyszínen kedvezményes áron megvásárolható!
Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Címkék